IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet...

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet... Empty Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet...

Inlägg av Patrik K tor feb 10 2011, 18:48

Blev faktiskt lite ledsen när jag såg detta... Sad

http://www.ipmsstockholm.net/forum/sv/article.asp?data=8795875738_~d_20110210_064422_~t_De_e@034till_att_vara_DJ@228VLIGT_K@228NSLIG_Herr_mo@046@046@046_~a_Lennart_Alvhult.xml

Eftersom jag inte vet hela historien bakom så skall jag inte uttala mig om det, men det är ju inte förbjudet att vara lite "smidig" som moderator ibland Neutral

/Patrik
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet... Empty Sv: Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet...

Inlägg av cas tor feb 10 2011, 19:53

Moderatorbashing är ju för vissa en sport...
Har inte alls koll på vad som ligger bakom det här, men jag har inget emot ett ganska hårt styrande, uppvuxen (i forumsammanhang) som man är med dvdforum...

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet... Empty Sv: Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet...

Inlägg av Matt_Public fre feb 11 2011, 12:39

Alltid trist med dålig stämning. No

Det är därför jag mest örlar runt här! Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet... Empty Sv: Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet...

Inlägg av Stefan E lör feb 12 2011, 09:51

Japp, det var därför jag lämnade Ankdammen också!

Det är en mycket lugnare och trevligare stämning här!

Våra Moderatorer styr med fast hand, och rattar skutan säkert genom alla blindskär!
Jag tycker de (Moderatorerna här, alltså) gör ett strålande jobb, men också att folket här sköter sig snyggt, så moderatorerna (nästan) aldrig BEHÖVER ingripa.

Moderatorerna får inte vara rädda för att gripa in, det är ju deras jobb, att få en tillrättavisning hör till spelets regler.
Nu vet jag ju inte hela Historien, men det finns absolut INGEN ursäkt att be någon att fara åt .... som i länken, och det gör det ju faktiskt inte i verkliga livet heller!

Vi skall vara rädda om vårt lilla hörn i Cyberrymden!

Limma Lungt!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet... Empty Sv: Det hålls inte inne med starka uttryck på sthlm-forumet...

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet