IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

+3
Warsawpact
JOooCKE
Janne.S
7 posters

Gå ner

Ska vi ha en recensions del på forumet?

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Vote_lcap100%Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Vote_rcap 100% 
[ 9 ]
Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Vote_lcap0%Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totalt antal röster : 9
 
 
Omröstning stängd

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av Janne.S mån mar 02 2009, 12:25

Det har inte direkt skrivits många recensioner än men om intresset att skriva och att läsa finns så går det att ordna. Då behöver vi se hur stort intresset är först!

Alla får rösta även gäster.....
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av JOooCKE mån mar 02 2009, 15:37

Jag tycker att vi ska ha det , jag har gått o funderat lite på det ett par dagar nu...
Och jag tänkte ta upp det med er men du läste mina tankar ! Smile
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av Warsawpact mån mar 02 2009, 19:29

Bra iniviativ om en röstning av saken i fråga !

Själv röstade jag jaaaaa till en reviewavdelning på sidan Smile
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av T-34 mån mar 02 2009, 19:44

Jo men det kan ju bli bra. Vet inte hur ambitiös man ska vara men att skriva lite om vad som finns i lådan kan man väl göra.
Magnus
T-34
T-34


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av Azgaron mån mar 02 2009, 19:49

Än så länge väldigt enhälligt! Smile

Jo, en sån avdelning kan vara kul! Jannes recension av TSR-2 var ju trevlig läsning! Vem vet kanske tom skriver nån själv! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av Stefan E mån mar 02 2009, 20:34

En lysande idé!

Tycker att det saknats en sådan här avdelning, och kan mycket väl tänka mig att bidra med en del artiklar framöver!

Skall vi ha någon uppdelning i kategorier som tex. flyg/pansar/fartyg/bilar?
Eller samma som vi har i "Works" avdelningen?

Det kan annars bli oöverskådligt ganska fort!

Mina 2 ören som dom säger!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av johan r mån mar 02 2009, 21:11

Kul med idéer.

Sedan ett par timmar har vi en ny huvudgrupp-"Vad finns det i lådan?"

Än så länge är den inte uppdelad i underkategorier men skulle det slå väl ut så delar jag upp den i lämpliga undergrupper.

Men glöm nu inte att vi i första hand skall bygga modeller, inte besiktiga lådor, eller så kan man säga att besiktigad låda skall byggas Very Happy


mvh
Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av Janne.S mån mar 02 2009, 22:06

Jag håller helt och hållet med Johan i det här, prio ett: bygg modellerna .....sedan om folk får tag i nyheter eller ska göra jämförelser mellan fabrikat så kan det alltid dryftas (antar att kartongsamlarna åxå ska få skriva lite Razz )

Vi kör på det här å ser vad som händer Very Happy


Tjo å tjim, mera lim!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Ska vi ha en recensionsdel på forumet? Empty Sv: Ska vi ha en recensionsdel på forumet?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet