IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

+3
Matt_Public
cas
MiniStuff
7 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av MiniStuff tor 30 jan 2014, 12:28


_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Sv: Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av cas tor 30 jan 2014, 13:27

Ohh, jag såg allt en Viggen där!
Förresten, den där MPM Vampiren verkar hamna hos Azur...det kanske finns chans på en svensk boxning av den lille gynnaren?

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Sv: Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av Matt_Public tor 30 jan 2014, 21:22

Många bilder var det, ja.

Piper med ballongdäck? Jag är på som en motherlover. drunken
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Sv: Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av Marlin tor 30 jan 2014, 21:49

Den här skönheten har jag väntat på i 20 år.
Förra gången den fanns ute hade jag inte råd.
Jag har till och med mailat Revell för något år sedan och frågat om den eventuellt skulle komma tillbaka.
Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Revell_08

Den här gången säljer jag någon kroppsdel eller liknande om kassan skulle tryta.
Jag bara ska ha den.
Hannants listar den för £70.-
Jag såg någon tysk webbutik som hintade om ca €100.-

/Bosse  bounce bounce bounce bounce
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Sv: Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av linusorn fre 31 jan 2014, 16:20

Tyvärr var ju mycket av det mumsiga i 1/72. Men Revells Corsair, Beufighter och Mosquito i 32 ser ju riktigt lovande ut! Skulle gärna vilja ha en Fouga Magister i 1/48 eller 32.

linusorn


Till överst på sidan Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Sv: Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av Azgaron fre 31 jan 2014, 22:08

Tack för de trevliga bilderna Markus!

Det såg ju ut som en hel del kul modeller!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Sv: Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av Jokkocze sön 02 feb 2014, 02:31

Revells rymdprylar var nog det mest intressanta bland det där! Sen fanns det förvisso även Hasegawas sci-fi-småttingar samt den här, som jag av någon anledning fastnade för
Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår MPM_Group_37

Sen såg den där Ho229'an rätt smarrig ut också!
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår Empty Sv: Mumsiga bilder från Spielwarenmesse som just nu pågår

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet