IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nytt hos Ministuff: STAR DECALS, ICE & SNOW samt AMMO of MiG

Gå ner

Nytt hos Ministuff: STAR DECALS, ICE & SNOW samt AMMO of MiG Empty Nytt hos Ministuff: STAR DECALS, ICE & SNOW samt AMMO of MiG

Inlägg av MiniStuff fre feb 14 2014, 23:38

Mycket kul saker som har ramlat in den sista tiden till butiken.

- Precision Ice & Snows snöverktyg som får dina modeller och dioraman den där extra touchen av kyla, du hittar det här

- AMMO of MiG, Mig Jimenez nya egna märke som mer eller mindre kommer att ersätta AK's produkter med en del nya intressanta grepp, du hittar de här.. Missa dessutom inte Migs framträdande på 08-Open i april! Wink

- Sen har jag fått in alla de tills dags datum släppta dekalarken från Star Decals, inklusive det eftertraktade Kongo-arket. Dessa artiklar kommer upp under helgen.

Väl mött på 08-Open om inte innan
Smile

/M a r k u s



Nytt hos Ministuff: STAR DECALS, ICE & SNOW samt AMMO of MiG Header01.gif_0_0_100_100_644_101_100

Nytt hos Ministuff: STAR DECALS, ICE & SNOW samt AMMO of MiG Icesnow_banner.jpeg_0_0_100_100_644_101_100

Nytt hos Ministuff: STAR DECALS, ICE & SNOW samt AMMO of MiG Amo_banner.jpeg_0_0_100_100_644_101_100

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet