IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

+4
JOooCKE
ErikM
Caverö
Gigabyte
8 posters

Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av Gigabyte sön sep 27 2009, 18:43

Lägger upp detta lilla bygge på en egen tråd
en liten knallpåk skall byggas o lite lådor och en liten katt till min sten lada


Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Bild125
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av Caverö sön sep 27 2009, 18:50

Pak 40:an är en mean looking piece of gun. Hoppas du får ihop det bra och att katten blir gosig.

Får den vara med i den tyska kattligan? Panter, Tiger, Puma, Leopard, och bondkatt. Very Happy
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av ErikM sön sep 27 2009, 19:21

En liten katt i ett diorama är en liten detalj som ska höja diot ytterligare. Själv har jag en hund liggandes nånstans som är tänkt att få vara med på nått dio framöver
ErikM
ErikM


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av JOooCKE sön sep 27 2009, 19:47

Caverö skrev:Pak 40:an är en mean looking piece of gun. Hoppas du får ihop det bra och att katten blir gosig.

Får den vara med i den tyska kattligan? Panter, Tiger, Puma, Leopard, och bondkatt. Very Happy

hehe , tyskarnas nästa gen stidsvagn = bondkatt ? Laughing

Ska bli kul att se hur det blir Giga ! Very Happy


Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av Janne.S sön sep 27 2009, 21:28

Blir en fin pjäs det där Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av Azgaron sön sep 27 2009, 21:37

Ska bli kul att följa Giga!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av MiniStuff sön sep 27 2009, 22:43

AAAhhh.... PaK40 (Italeris) var ett av mina första 1/35-byggen för en herrans massa år sedan. Har alltid velat bygga en igen, dock av lite nyare modell helst en AFV-club då den har jag läst gott om.

Djur livar alltid upp ett dio

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av Gigabyte sön sep 27 2009, 22:52

Tack för alla glada kommentarer ,jo denna är en gammal sak ,men fin passform ,,Dock åker figurerna i skrotlådan eller till plast insamlingen
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av johan r sön sep 27 2009, 23:26

Kul projekt men jag måste vara blind!

Var katten ser ni katten någonstans?

// Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av MiniStuff sön sep 27 2009, 23:36

Johan R skrev:Kul projekt men jag måste vara blind!

Var katten ser ni katten någonstans?

// Johan

Till höger i bilden på kanten till lådan innehållande "German Loading Crew ngt", Tamiyalådan... 2st olika färgade katter

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av JOooCKE mån sep 28 2009, 15:31

Och på lådan där delarna ligger , ammo lådorna o hjälmar så har du en liten katt vid tvåan åt vänster Smile


Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av MiniStuff mån sep 28 2009, 16:30

Shocked den missade jag! Razz Razz Razz

"in the caves all cats are grey..."

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt" Empty Sv: Pak 40 "å lite löödor -ammo -samt en katt"

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet