IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Janne.S sön apr 19 2009, 23:15

YF-19 från HLJ!!!!

Aj min plånbok!!!!!!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av MiniStuff sön apr 19 2009, 23:25

Den såg lite ufo ut, cool från den vinkeln.

Btw: hur är det att beställa från HLJ? Någon som har erfarenhet? Tull? Moms?

/MArkus

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Janne.S sön apr 19 2009, 23:35

De levererar hyfsat snabbt 14 dagar tror jag det tog för mig men då var frakten en spottstyver....ibland kan man råka ut för tull, men trots det kan man göra en bra affär. tror gränsen för tull går vid 1000 kronors värde eller något sådant
Jag köpte en massa Fint mögel star wars grejer därifrån och trots att jag åkte på en saltad tullavgift så tjänade jag en slant på det...

Inte lika snabba som Lucky model...men dom e galna å andra sidan
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Azgaron mån apr 20 2009, 00:55

Det var stor vill ha faktor på den! Hmm, får se kanske blir en beställning!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av merlin1953packard tis apr 21 2009, 17:11

Förlåt en okunnig, men det är väl en scifi-kärra, eller...? Är ändå lite tveksam med tanke på att en kärra som YF-22 faktiskt existerar och flyger! Ser annars klart läcker ut med maffiga utblås.
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Janne.S tis apr 21 2009, 19:28

Den kommer från en japanks tecknad miniserie som heter Macross Plus. Macross var en serie som gick på 80-talet och har lett till många efterföljare, den senaste heter Macross Frontier, och har skapat en stor kult kring sig i hela världen...det finns massor utav modeller och leksaker som härör från serierna och Macross universumet och de är fortfaranda otroligt populära!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av merlin1953packard tis apr 21 2009, 22:18

Janne.S skrev:Den kommer från en japanks tecknad miniserie som heter Macross Plus. Macross var en serie som gick på 80-talet och har lett till många efterföljare, den senaste heter Macross Frontier, och har skapat en stor kult kring sig i hela världen...det finns massor utav modeller och leksaker som härör från serierna och Macross universumet och de är fortfaranda otroligt populära!

Jag tackar för den upplysningen, Janne! Som sagt, man slutar aldrig att lära sig något nytt.
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: AAAAAAAAAAAAH Macross i 1/48!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet