IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

+5
Henrik Bergman
Matt_Public
Exelon
Janne.S
MiniStuff
9 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av MiniStuff lör mar 07 2015, 23:55

Kort reflektion denna lördagskväll...  

Två forum "slocknar" nästan samtidigt ca 20.00.
Så vad gör folk?

Kan det vara vackra toner ur dumburken? Eller är det något sånt där sportevenemang som jag själv inte förstår tjusningen med? Eller är alla forummedlemmar utom jag på ett hemligt möte i Lyckeknullby? Rolling Eyes

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Janne.S sön mar 08 2015, 02:11

Hehe...jag är å bygger hos en polare Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Exelon sön mar 08 2015, 03:00

Skulle aldrig falla mej in att se på den där freakshowen som kallas "melodifestivalen" blir bara förbannad av att se skiten.
Inte kan jag bygga heller då övervåningen är full av massa Vasaloppsåkare (plåga sig frivilligt i 9 mil kommer jag heller aldrig göra) Very Happy
Så det blev ett par avsnitt av Topgear och Vikings för hela slanten.
Exelon
Exelon


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Janne.S sön mar 08 2015, 09:43

Exelon skrev:Skulle aldrig falla mej in att se på den där freakshowen som kallas "melodifestivalen" blir bara förbannad av att se skiten.
Inte kan jag bygga heller då övervåningen är full av massa Vasaloppsåkare (plåga sig frivilligt i 9 mil kommer jag heller aldrig göra) Very Happy
Så det blev ett par avsnitt av Topgear och Vikings för hela slanten.
Var är "Like"-knappen?
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Matt_Public sön mar 08 2015, 10:08

Jag käkade nachos, tacos och kokosbollar samt spelade en järnhård omgång Boom Street med släkt och vänner.

Jupp, vi vet hur man lever! Laughing
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Henrik Bergman sön mar 08 2015, 11:14

Själv satt jag och blandade färg....
Så kul hade jag Cool


/Henrik
Henrik Bergman
Henrik Bergman


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av MiniStuff sön mar 08 2015, 11:23

Hehe... gott å höra! Blev mest förbryllad över hur tyst det blev i princip samtidigt på två svenska forum. Inte ett pip på minst 4-5 timmar. Razz

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Gäst sön mar 08 2015, 11:25

MiniStuff skrev:Hehe... gott å höra! Blev mest förbryllad över hur tyst det blev i princip samtidigt på två svenska forum. Inte ett pip på minst 4-5 timmar. Razz

Folk kanske har böjelse för att se mello utan vilja knysta om det , själv glodde jag på senaste X-men medans flickvännen och kompisar till oss kikade på mello Smile

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Azgaron sön mar 08 2015, 12:34

Hehe, kollade inte igår men har kollat på de andra deltävlingarna. Smile Min sambo kollar på skidor och själv har jag ägnat mig åt Vikings gone wild samt en del byggande igår. Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av frznlogic sön mar 08 2015, 13:26

Sjukt barn (igen...) med 41 graders feber och ligga i sängen. Game of thrones blev det här istället Very Happy

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Marlin sön mar 08 2015, 14:36

Stughelg för min del.
Ingen mello, men en stekt bit oxfilé och pommes.
Följt av ost och kex. Very Happy
Tyvärr blev det stekpannan och inte grillen då det blåste styv kuling på altanen.

/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av cas tis mar 10 2015, 18:00

Jag var i köpendanmark och gick mest runt och glanade...
Tydligen skall man dricka massa öl när man är där, men som den småbarnsförälder man är så tappar man ju all ork runt åttatiden och sen är det bara att bädda ner sig och vänta på att hotellfrukosten öppnar!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av MiniStuff tis mar 10 2015, 20:04

cas skrev:Jag var i köpendanmark och gick mest runt och glanade...
Tydligen skall man dricka massa öl när man är där, men som den småbarnsförälder man är så tappar man ju all ork runt åttatiden och sen är det bara att bädda ner sig och vänta på att hotellfrukosten öppnar!

hehe...  känner igen det där. Inte för att vi har några småbarn längre, eg inte ens några "barn" då de är myndiga båda två. Men här är det just så ofta en kväll när vi plötsligt är ensamma och vi båda ser på varandra från en varsin soffa runt 21-tiden och undrar om det är ok att lägga sig än... Razz

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer? Empty Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet