IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hur man gör stålplåtar utav kartong

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av tiking lör feb 27 2016, 16:38

Hur man gör stålplåtar utav kartong Steel_haul_with_new_scania14_zpsumj1gmxp

Efter att ha gjort några laster stål för min 1/24 stål transporter, fick jag många begäran om en "Steg för steg" artikel om hur jag åstadkommit det. Så här går. Jag tenderar att leta efter enklare sätt att uppnå slutresultatet med färre förfaranden. Nu är min metod är förvisso inte det enda sättet, så om du känner till en mycket enklare metod, med alla medel, använda den. Efter allt, dess slutresultatet som räknas. De material som används är som jag hade på handen och inte ett måste, för att göra dessa steg. En motsvarande kommer att göra fint. Så du kan ladda ner pdf på denna länk:

Förlåt men artikel är på engelska.

Steel out of Cardboards https://www.dropbox.com/s/shbxtnw6bnwis9y/Cardboard_Steel_tutorial.pdf?dl=0

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av MiniStuff lör feb 27 2016, 18:57

Very very nice Charles!!! Tack. Very Happy

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av tiking lör feb 27 2016, 19:55

Det var så lite

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av glimturen lör feb 27 2016, 20:12

Mycket nice! Tack för en bra instruktion. cheers
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av TommyKillander lör feb 27 2016, 21:08

Stort tack ! Hur man gör stålplåtar utav kartong 2699807934

cheers
Tommy
TommyKillander
TommyKillander


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av tiking lör feb 27 2016, 23:58

Varsågod grabbar.

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av Caverö ons mar 02 2016, 17:43

Mycket bra cheers och precis vad jag funderat på ett tag, funderar på att bygga en postapocalypse  hummer med en del påsvetsade råa plåtar. Very Happy

jag tackar för din fina instruktion Very Happy
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av tiking tor mar 03 2016, 11:04

Caverö skrev:Mycket bra cheers  och precis vad jag funderat på ett tag, funderar på att bygga en postapocalypse  hummer med en del påsvetsade råa plåtar. Very Happy

jag tackar för din fina instruktion Very Happy

Varsågod mannen.

tiking
De slitna lastbilarnas mästare


Till överst på sidan Gå ner

Hur man gör stålplåtar utav kartong Empty Sv: Hur man gör stålplåtar utav kartong

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet