IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie

+8
frznlogic
Gigabyte
Janne.S
Caverö
Matt_Public
cas
Azgaron
glimturen
12 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie - Sida 3 Empty Sv: P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie

Inlägg av cas lör okt 14 2017, 09:43

Utsökt dunderbult!
Blir alltid fräsigt med raketer på, så säger jag hela tiden. Bra idé att låta pappa ta dekalerna, sånt kan han!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie - Sida 3 Empty Sv: P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie

Inlägg av Zander_Lindstrom lör okt 14 2017, 14:32

Tänk om jag hade haft en farsa som kunde hjälpa mig så när jag var 9 år, eller kunnat kika på filmer på youtube. Min farsa visade mig bara hur man limmar, och snubben i leksaksaffären fick förklara saker för mig istället. Smile

Det ser faktiskt riktigt bra ut, måste säga att jag är lite avundsjuk för så bra såg inte mina modeller ut när jag var 9. Wink
Zander_Lindstrom
Zander_Lindstrom


Till överst på sidan Gå ner

P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie - Sida 3 Empty Sv: P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie

Inlägg av Azgaron lör okt 14 2017, 23:54

Tjusigt bygge Charlie! Kul att den är klar! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie - Sida 3 Empty Sv: P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie

Inlägg av Matt_Public sön okt 15 2017, 13:16

Åhåhåhåhååå! drunken

Jag röstar för att Charlie fråntas junior-prefixet och tillåts bygga bland de vuxna.

Toppjobb! king
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie - Sida 3 Empty Sv: P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie

Inlägg av Tobias mån okt 16 2017, 17:56

Oj, jag har inte sett detta innan! Embarassed Och P-47 Thuinderbolt, och just M; är ju en av toppfavoriterna!

Snyggt byggt och målat, det blir kalasfint. Kul att du har pappa som kan hjälpa dig med. Smile
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie - Sida 3 Empty Sv: P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet