IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24

+6
bjork_larsson
merlin1953packard
Janne.S
Gigabyte
Azgaron
JOooCKE
10 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 5 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Gå ner

Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24 - Sida 5 Empty Sv: Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24

Inlägg av JOooCKE fre aug 14 2009, 22:30

Jo du , det går undan nu, jag får springa runt i hela lägenheten och jaga lastbils modell , men den är snabbare än mig lol!
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24 - Sida 5 Empty Sv: Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24

Inlägg av Gigabyte lör aug 15 2009, 01:19

Här händer det saker,, snart dax för hytten att få sina första färg stänk , ser mycket lovande ut,,, härligt mycket krom o klara färger att njuta av Jocke
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24 - Sida 5 Empty Sv: Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24

Inlägg av JOooCKE lör aug 15 2009, 09:41

Tack Giga Smile
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24 - Sida 5 Empty Sv: Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24

Inlägg av merlin1953packard lör aug 15 2009, 20:04

Det var en väldans fart på ditt bygge, Jocke! Ser ut att bli en riktig bamse, om man jämför med den lilla pyttiga tamiyaburken med färg. Den lär väl knappast rymmas så där lätt i ett vitrinskåp, antar jag. Skall bli spännande att se den i flammor (alltså målade sådana på karossen), nu när du löpt ny färgspruta! Vi väntar på den spännande fortsättningen!
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24 - Sida 5 Empty Sv: Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24

Inlägg av JOooCKE lör aug 15 2009, 21:32

Tack Merlin ! Very Happy
Nej , nu har du nog miss uppfattat , ny färgspruta har jag inte , evon fick jag i julklapp förra året , det är bara nytt munstycke och nål jag har Very Happy

Dock så ska jag lägga undan det här projektet en liten stund , för rutorna gick åt skogen så jag ska köpa micromesh och fixa till dem först och jag har inte pengar till det just nu så jag har börjat lite på T55an , men jag åter kommer när jag har köpt micromesh och fixat till rutorna Smile

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24 - Sida 5 Empty Sv: Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 5 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet