IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35

+11
Gigabyte
rsm.gbg
Henkepenke
TommyKillander
Marlin
cas
glimturen
Caverö
Azgaron
Matt_Public
Stefan E
15 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35 - Sida 3 Empty Sv: British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35

Inlägg av Noobson sön mar 10 2024, 14:55

Tvungen att kika här igen. Älskar den modellen. Britterna är onekeligen kungar på ful-charmiga fordon, grymt sugen på att införskaffa en.
Noobson
Noobson


Till överst på sidan Gå ner

British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35 - Sida 3 Empty Sv: British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35

Inlägg av Stefan E sön mar 10 2024, 18:04

Ja, jag gillar den också, det är ett fantastiskt fordon med en ännu mera fantastisk framkomlighet i terrängen!

Jag ska snart ta tag i den här modellen igen, ska "bara" få lite annat färdigt först!   Embarassed

Luften gick ur bygget, vet inte riktigt varför, men det kan jag knappast skylla modellen för, den är helt fantastisk, så jag kan bara säga; skaffa den om du är intresserad!

Den är lite pillig och pysslig att bygga, men knappast särskilt svår, och den är förbaskat rolig att bygga!

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Noobson likes this post

Till överst på sidan Gå ner

British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35 - Sida 3 Empty Sv: British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35

Inlägg av Noobson sön mar 10 2024, 18:16

Ser fram emot det 🇬🇧🇬🇧🇬🇧. Har säkrat våren och eventuellt semestern med byggen, men skulle nog kunna bli ett mysigt höst-bygge.

Ibland blir det så att man hinner påbörja nått annat mitt i.
Noobson
Noobson


Till överst på sidan Gå ner

British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35 - Sida 3 Empty Sv: British Scammell Pioneer TRMU30 w. TRUC30 Tank Transporter 30ton, Thunder Models 1/35

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet