IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

+2
Matt_Public
Azgaron
6 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Azgaron mån jan 23 2023, 16:10

Sådär, nu tänker jag anse mitt lilla Titanbygge klart! Smile

Det har helt klart varit kul att bygga den och det var något jag inte byggt tidigare.
Det lär troligen inte bli sista gången jag bygger nåt sånt här! Smile

Byggtråd kan hittas här

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_11

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_12

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_13

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_14

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_15

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_16

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_17

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Adeptus_warmaster_heavy_battle_titan_finished_18

Att sätta dit magneter i armar och midja var väl mer en kul pryl än att det fyller nån funktion, såvida jag inte ska ha den på nåt slagfält nån gång! Smile
Kul att testa, och det funkade ju!

Vidare till nästa bygge!

Håkan


Senast ändrad av Azgaron den mån jan 23 2023, 16:18, ändrad totalt 1 gång
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Matt_Public and Tobias like this post

Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Matt_Public mån jan 23 2023, 16:17

Vandrande party-lador är bra grejer! cyclops
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Azgaron likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Azgaron mån jan 23 2023, 16:18

Tack Matt! Smile

Visst är det! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Tobias mån jan 23 2023, 18:25

Riktigt snyggt! Snygg bas med.

Bra val av färger och så. Jag har fortfarande lite svårt att föreställa mig storleken, hängde aldrig med när GW släppte in riktigt stora grejor, men den ser mäktig ut!

Nu funderar ett litet gäng ork kommandos hur de skall göra en räd och loota den...
Såg en så skön "lootad" Tyranid för några år sedan... Kedjad och med på-nitade big shootas.. För roligt när de gör sånt..
En Kommando-räd och sen sälja den till Deff Skullz..
Tobias
Tobias


Azgaron likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Azgaron tis jan 24 2023, 14:53

Tack Tobbe! Smile

Den är ju inte mer än ca 15 cm hög, men nog en rätt rejäl bjässe om man betänker att den måste upp i storlek typ den som Forge World gör för ca 20 papp.
Då blir en normal space marine jämförbar i storlek. Annars får man väl ha figgar i 1/144 till denna för att det ska bli jämförbart.

De kan ju alltid försöka! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Stefan E tis jan 24 2023, 22:35

Synnerligen snyggt och färgglatt!   Shocked Very Happy

Bra jobbat, Håkan!   cheers

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Azgaron likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Gigabyte ons jan 25 2023, 21:31

Snyggt målad och byggd figur Håkan  Very Happy cyclops cyclops cyclops



  //Kent cheers
Gigabyte
Gigabyte


Azgaron likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Azgaron ons jan 25 2023, 23:50

Tack Stefan och Kent! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av glimturen tor feb 02 2023, 22:14

Heavy! Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! 2601981293

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! 1288785663

cheers

_________________
Jag är inte alls beroende av plastmodeller, jag kan sluta närsomhelst.....
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar! Empty Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet