IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

+3
Gigabyte
Janne.S
Warsawpact
7 posters

Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Warsawpact tis jan 19 2010, 22:34

A blast from past the grave...

Grave Guards, underbara figurer ( eller regimente), är som ett Special Choice i Warhammer Fantasy Battles serien.
Armén, eller snarare rasen, som de ingår i är Vampire Counts. Som vi alla vet är ju the bad guys coolast!

10x Grave Guards i plast går att bygga, med råge till delar över. 200kr ligger priset på enligt GW. "Lite" saftigt!

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3874
Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3876
Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3877
Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3878
Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3879
Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3881
Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3882
Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards _DSC3883


Senast ändrad av Warsawpact den ons jan 20 2010, 10:37, ändrad totalt 2 gånger
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Janne.S tis jan 19 2010, 22:40

Spännande värre! Vad har du nu syltat in dig i? Very Happy

Nästan så man blir sugen på mina space marines .......
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Gigabyte tis jan 19 2010, 22:53

Tack för locklyftet , ser spännade ut , är jag total lost i denna warhammer tremologic men uppskattar fin gjutenplast i vilket tillstånd som helst Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_biggrin
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Matt_Public ons jan 20 2010, 10:01

Vampyrgrevens glada gossar fångar alltid min blick på väg mot plastplanen hos den lokale hobbyhökaren, synd att man inte spelar...

Trodde för övrigt att de där figurena var av metall.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Warsawpact ons jan 20 2010, 10:25

Janne.S skrev:Spännande värre! Vad har du nu syltat in dig i? Very Happy

Nästan så man blir sugen på mina space marines .......
Är det inte hög tid att du fläker upp lite bilder på dem? Eller rent av en liten WIP?


Gigabyte skrev:Tack för locklyftet , ser spännade ut , är jag total lost i denna warhammer tremologic men uppskattar fin gjutenplast i vilket tillstånd som helst Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_biggrin
Ja du Gigga, det kan även vara grovt förvirrande även för en "veteran" spelare också. Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_biggrin



Matt_Public skrev:Vampyrgrevens glada gossar fångar alltid min blick på väg mot plastplanen hos den lokale hobbyhökaren, synd att man inte spelar...
Trodde för övrigt att de där figurena var av metall.



Jag spelar igentligen inge heller just nu men fanskap vad de är kulturella att pyssla med. Kan rent av dra till med att det finns nog inte bättre gjutna plastsoldater än dem!
Über schöna verkligen!

Det blir en WIP på detta....så det så!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Janne.S ons jan 20 2010, 20:06

Jag håller ju på med Sufan fortfarande Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Warsawpact ons jan 20 2010, 20:17

Janne.S skrev:Jag håller ju på med Sufan fortfarande Razz

Men det hindrade inte ifrån att en TIE ploppade upp, eh ?! Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_surprised
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Obed ons jan 20 2010, 21:19

De där ser riktigt kul ut att bygga och måla.
Obed
Obed


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Warsawpact ons jan 20 2010, 21:32

Obed skrev:De där ser riktigt kul ut att bygga och måla.

Javisst gör de Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_biggrin Sedana tt de faktiskt är underbara att limma och bygga gör saken inte direkt sämre.

Games-Workshops kits tåls att prövas på Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_cheers
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av MiniStuff ons jan 20 2010, 21:59

Warsawpact skrev:
Obed skrev:De där ser riktigt kul ut att bygga och måla.

Javisst gör de Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_biggrin Sedana tt de faktiskt är underbara att limma och bygga gör saken inte direkt sämre.

Games-Workshops kits tåls att prövas på Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_cheers

Instämmer. En annan sak som är skönt med sådana byggsatser är att ingen kan komma och tala om för dig "att den där lilla lampan/grejen är felplacerad/har inte rätt mått" etc. = freedom

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Janne.S ons jan 20 2010, 23:20

Warsawpact skrev:
Janne.S skrev:Jag håller ju på med Sufan fortfarande Razz

Men det hindrade inte ifrån att en TIE ploppade upp, eh ?! Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Icon_surprised


Litet snedsteg bara Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Azgaron fre jan 22 2010, 23:49

Ser lite lagom småtrevligt ut! Tack för lådtitten!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards Empty Sv: Games-Workshop (Warhammer) Vampire Counts Grave Guards

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet