IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst)

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst) Empty Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst)

Inlägg av Patrik K lör jan 23 2010, 08:56

Är i ett stort behov av en cockpit till min Spit Mk.IX i 1/72 (airfix nya), så är det någon som kan tänkas sitta på en sådan efter att ha petat in en resin-variant i sin så är jag mer än villig att överta den för en lämplig summa slantar.

Spelar absolut ingen som helst roll vad det är för Mk. på cockpiten då det inte syns så mycket utifrån ändå, men det ser bättre ut än det som finns att tillgå i boxen just nu.

Om jag får komma med ett "krav" så ser jag helst att det är en cockpit från Tamiya/Hasegawa/Academy/Italeri-satser.

Tack på förhand!!

/Patrik Kennetsson

P.s. skulle du sitta på en resin-cockpit som du inte vill ha så kanske jag är intresserad av den också för en lämplig slant D.s


Senast ändrad av Veritech79 den sön mar 21 2010, 22:12, ändrad totalt 1 gång
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst) Empty Sv: Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst)

Inlägg av Patrik K lör jan 23 2010, 22:34

Krisen är över, tack Nicklas du är en ängel!!
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst) Empty Sv: Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst)

Inlägg av Janne.S sön jan 24 2010, 00:39

Gött att det löste sig Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst) Empty Sv: Har du en Spitfire-cockpit i plast till övers?? (problemet löst)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet