Grattis Joppo!
+4
MiniStuff
Jörgen.E
Janne.S
Matt_Public
8 posters
Sida 1 av 1
Grattis Joppo!
Om inte forumet fått fnatt eller ögonen bedrar mig så är det visst läge att ta till hyllningar.
Han leve! Hurra...
Han leve! Hurra...
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Grattis Joppo!
...Hurra....
Grattis på Dagen, Joppo
Hoppas den blir trevlig och att du skäms bort av nära och kära!
Grattis på Dagen, Joppo
Hoppas den blir trevlig och att du skäms bort av nära och kära!
Janne.S- Moderator
Gratulerar på dagen, Jesper! Många presenter och en härlig dag önskar jag dig!
MiniStuff- Vicesheriff
Tackar tackar allihop
Det känns lite konstigt att fylla år på andra sidan av 30-strecket måste jag säga... Jag börjar bli en gammal gubbe hehe
Å andra sidan måste jag säga att det återigen känns kul att fylla år efter att jag börjat med denna hobby. Nu kan man ju önska sig en massa kul modellprylar och slipper få tråkiga köksprylar och annat strunt
Av min snälla mor har jag bland annat fått den här sköna prylen:
Jag har inte testat den än, men jag förställer mig att den kommer väl till använding för ett kommande husbygge i 1/35
Av min syrra har jag önskat mig en sån här:
Den kan nog komma väl till pass vid båda scratchbyggen och konverteringar...
/J
Det känns lite konstigt att fylla år på andra sidan av 30-strecket måste jag säga... Jag börjar bli en gammal gubbe hehe
Å andra sidan måste jag säga att det återigen känns kul att fylla år efter att jag börjat med denna hobby. Nu kan man ju önska sig en massa kul modellprylar och slipper få tråkiga köksprylar och annat strunt
Av min snälla mor har jag bland annat fått den här sköna prylen:
Jag har inte testat den än, men jag förställer mig att den kommer väl till använding för ett kommande husbygge i 1/35
Av min syrra har jag önskat mig en sån här:
Den kan nog komma väl till pass vid båda scratchbyggen och konverteringar...
/J
Joppo
OOOO! en sån chopper står på min önskelista också, fast skall jag få en så lär jag få köpa presenten själv
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Joppo skrev:Jag börjar bli en gammal gubbe.
Oooh, du din...
Grattis till choppern också! En sån vore bra välkommen. Men jag kan även tänka mig andra choppers.
Matt_Public- Master of DNF
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet