Fetjämrans grattis till Joppo!
+8
Jokkocze
Janne.S
Joppo
Azgaron
johan r
MiniStuff
Marlin
Matt_Public
12 posters
Sida 1 av 1
Sv: Fetjämrans grattis till Joppo!
hojhoj!!! någon blir äldre! närmare gubbe än ever!
/Mrks
/Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Tack pojkar! 32 år alltså... Borde man inte känna sig vuxen då?
Joppo
jag är snart 4.... hrm.. 25 och känner mig yngre än någonsin
MiniStuff- Vicesheriff
Joppo skrev:Tack pojkar! 32 år alltså... Borde man inte känna sig vuxen då?
Borde och borde...
Jag blir då bara jönsigare allt eftersom, säger släkt och vänner.
Matt_Public- Master of DNF
Jag e snart 37 och inte ett dugg vuxnare
Ha den äran, Jesper!
Ha den äran, Jesper!
Janne.S- Moderator
Grattis Joppo!
Vuxen blir man bara när man vill bli det. Vill man vara ung och leka med lego tills man är 60 så behöver man inte bli vuxen!
Ålder är bara en siffra, inte ett sinnestillstånd.
Vuxen blir man bara när man vill bli det. Vill man vara ung och leka med lego tills man är 60 så behöver man inte bli vuxen!
Ålder är bara en siffra, inte ett sinnestillstånd.
Jokkocze
Grattis!
Vuxen är man bara på körkortet och när man betalar räkningar, allt annat är på lek!
Vuxen är man bara på körkortet och när man betalar räkningar, allt annat är på lek!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack ännu en gång Nu är jag mätt och belåten efter en rejäl födelsedagsmiddag med bl.a ugnstekt lax, hemslagen lime & basilika hollandaise och en efterrätt bestående av zabaione med jordgubbar Jag har haft det sämre Jag fick även lite modellrelaterade grejer: Ett "preset handle" till min Eclipse-spruta och Panzerwrecks 12... Inte helt fel det heller.
Dessutom har det lugnat ner sig på jobbet nu, så nu har jag även haft tid att bygga lite... En uppdatering i form av bilder och text är planerad att ske under morgondagen.
Dessutom har det lugnat ner sig på jobbet nu, så nu har jag även haft tid att bygga lite... En uppdatering i form av bilder och text är planerad att ske under morgondagen.
Joppo
Hejsan!
Jag har fyllt 52 (jag kan knappt tro det själv), men jag är fortfarande bara 12år på insidan, enligt min fru!
Jag brukar säga så här; om "Bli vuxen" innebär att man inte får leka, ja, då kommer jag ALDRIG att bli vuxen!
Jag jobbar hårt på att ALDRIG bli vuxen!
Stort Grattis på fösdelsedagen, Joppo!
Hoppas du fick lite plast (det brukar jag sällan få, "Du har ju så mycket plast redan".......
och??????
Stefan
Jag har fyllt 52 (jag kan knappt tro det själv), men jag är fortfarande bara 12år på insidan, enligt min fru!
Jag brukar säga så här; om "Bli vuxen" innebär att man inte får leka, ja, då kommer jag ALDRIG att bli vuxen!
Jag jobbar hårt på att ALDRIG bli vuxen!
Stort Grattis på fösdelsedagen, Joppo!
Hoppas du fick lite plast (det brukar jag sällan få, "Du har ju så mycket plast redan".......
och??????
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Att bli vuxen innebär att ingen säger åt en vilka leksaker man får köpa
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Att bli vuxen innebär att ingen säger åt en vilka leksaker man får köpa
EXAKT!
S
Stefan E- Linkebodamannen
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|