Tiger I Mid.Production
+8
legion
Caverö
MiniStuff
JOooCKE
Joppo
Azgaron
Janne.S
Delmar
12 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Tiger I Mid.Production
Jepp då var det klart!
Första gången jag målar camo och lägger på zimmerit. Utmanande men jag är nöjd med resultatet. Banden är av typen som man limmar länk för länk och tråcklar som fan för att få på plats. Sitter fint när det är klart dock
nog med snack här kommer bilder:
2 down, 19 to go!
/Delmar
Första gången jag målar camo och lägger på zimmerit. Utmanande men jag är nöjd med resultatet. Banden är av typen som man limmar länk för länk och tråcklar som fan för att få på plats. Sitter fint när det är klart dock
nog med snack här kommer bilder:
2 down, 19 to go!
/Delmar
Delmar
Jäklar vad snyggt det blev! Vad kommer härnäst? En tankdestroyer för lite omväxling kanske?
Jokkocze
Tjusigt tjusigt! 2 färdiga och hur många sa du till att bli "färdig"? Börjar likna Jannes super-speed i byggandets konst.
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Läckert!! Gillar hur hela vagnen kom ihop och hur målningen knyter ihop säcken!
Kanske rosta ner vajrarna lite...de ser så skinande ut i jämförelse med resten av vagnen
Kanske rosta ner vajrarna lite...de ser så skinande ut i jämförelse med resten av vagnen
Janne.S- Moderator
Tackar för alla svar!
Ser ut som att det blir en halvbandare härnäst. Men jag noterar era önskemål. En Hetzer och en Jagpanther ligger hyffsat långt upp på bygglistan. Måste bara köpa kitten
Janne: Kameran gör att dem skiner lite extra, men jag kommer nog tutta på lite rost nu när du säger det.
Ser ut som att det blir en halvbandare härnäst. Men jag noterar era önskemål. En Hetzer och en Jagpanther ligger hyffsat långt upp på bygglistan. Måste bara köpa kitten
Janne: Kameran gör att dem skiner lite extra, men jag kommer nog tutta på lite rost nu när du säger det.
Delmar
Delmar skrev:Tackar för alla svar!
Men jag noterar era önskemål. En Hetzer och en Jagpanther ligger hyffsat långt upp på bygglistan.
Sisådärja, fixxat!
Matt_Public- Master of DNF
Nej, NU är det fixatMatt_Public skrev:Delmar skrev:Tackar för alla svar!
Men jag noterar era önskemål. En Hetzer och en Jagpanther ligger hyffsat långt upp på bygglistan.
Sisådärja, fixxat!
Jokkocze
Nu står det ju inget jue!Matt_Public skrev:Jokkocze skrev: Nej, NU är det fixat
Nej nu!
Jokkocze
Jokkocze skrev:Nu står det ju inget jue!Matt_Public skrev:Jokkocze skrev: Nej, NU är det fixat
Nej nu!
"Nej nu" som i "Nä, nu blommar det" eller "Nä, nu räcker det" liksom.
Mitt budskap framgick säkerligen tydligt redan första gången.
Men vilket som blir bra i händerna på det här ärkeproffset. Bygg och var lycklig!
Matt_Public- Master of DNF
Jag röstar på något lite mer unikt
En Aufklarungspanzer 38 t vore kul att få se byggas. Jag har alltid tyckt den ser cool ut med sitt strömlinjeformade torn och gallertak.
Men oavsett vad du väljer härnäst ska det bli kul att följa dina byggen.
/J
En Aufklarungspanzer 38 t vore kul att få se byggas. Jag har alltid tyckt den ser cool ut med sitt strömlinjeformade torn och gallertak.
Men oavsett vad du väljer härnäst ska det bli kul att följa dina byggen.
/J
Joppo
Why thing outside the box when you can tear it up !!!!!
........................BMP-3!
........................BMP-3!
Warsawpact- Starwarsviritous
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Tiger I mid production, Tamiya 1/35
» Academy Tiger I, Mid production
» Tiger I Late Production
» Rye Field Model, Tiger I, Late Production
» Dragon Nr: 6252 Tiger I Initial Production 3 in 1
» Academy Tiger I, Mid production
» Tiger I Late Production