Skyline (nej...inte bilen)
5 posters
Sida 1 av 1
Skyline (nej...inte bilen)
På tal om nya filmer som kommer.
Här är trailern på Skyline. ( Riktigt röten titel by the way)
Trailern
Här är trailern på Skyline. ( Riktigt röten titel by the way)
Trailern
Warsawpact- Starwarsviritous
Sv: Skyline (nej...inte bilen)
Janne.S skrev:Skoj!
Råkar man aldrig på snälla aliens?
E.T. ? Men han var väll inte snäll, bara allmänt mongo?
Se vad som hände med Drew Barrymore....hon blev ju helt förstörd, var det snällt det?
Janne.S- Moderator
Inget ont om min älskling Drew!
Verkar bli rulle att se fram emot.
Verkar bli rulle att se fram emot.
MiniStuff- Vicesheriff
Warsawpact skrev: E.T. ? Men han var väl inte snäll, bara allmänt mongo?
Nu tänker du på Alf.
E.T. var ju bara FÖR cool.
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Warsawpact skrev: E.T. ? Men han var väl inte snäll, bara allmänt mongo?
Nu tänker du på Alf.
Nope, still thinking about ET.
Verkar vara en cool rulle, måste gå och ses
Men man får sig ju en tankeställare, när vi nu får kontakt för första gången (ja jag skriver NÄR, för vi är inte ensamma så är det bara ) så är det ju som Stephen Hawking säger: "chansen är stor att de inte kommer med fredliga avsikter".
För man kan ju bara se till vår egen historia, den största frammarschen inom teknik har ju "alltid" skett inom det militära området för att användas för territoriell expansion.
Så det finns det ju stor risk att de aliens som är ute och åker i hyperrymden/genom maskhål/warpspeed, gör det för att expandera sitt eget territorium vilket KAN innebära att vi är en lämplig planet att ta i besittning.
Men fränast vore ju förstås om de kom i fredens tecken och erbjöd oss en plats i någon sorts galaktisk federation, men vad som än händer så lär det väl inte hända sålänge en annan kliver omkring här
Annars blir det väl som i den helt suveräna filmen "District 9", skall inte säga något för de som inte sett den mer än att SE DEN!!
Blev ett långt inlägg detta men här kommer det sista, detta är en sci-fi webserietidning som heter Outsider som jag följt ett tag nu,
den handlar om just människans första kontakt och steget ut i världsrymden: http://well-of-souls.com/outsider/index.html
Den är väl genomtänkt och det finns mängder med bakgrundsfakta att läsa, klart läsvärt tycker jag!
Tjoflöjt!
/Patrik
Men man får sig ju en tankeställare, när vi nu får kontakt för första gången (ja jag skriver NÄR, för vi är inte ensamma så är det bara ) så är det ju som Stephen Hawking säger: "chansen är stor att de inte kommer med fredliga avsikter".
För man kan ju bara se till vår egen historia, den största frammarschen inom teknik har ju "alltid" skett inom det militära området för att användas för territoriell expansion.
Så det finns det ju stor risk att de aliens som är ute och åker i hyperrymden/genom maskhål/warpspeed, gör det för att expandera sitt eget territorium vilket KAN innebära att vi är en lämplig planet att ta i besittning.
Men fränast vore ju förstås om de kom i fredens tecken och erbjöd oss en plats i någon sorts galaktisk federation, men vad som än händer så lär det väl inte hända sålänge en annan kliver omkring här
Annars blir det väl som i den helt suveräna filmen "District 9", skall inte säga något för de som inte sett den mer än att SE DEN!!
Blev ett långt inlägg detta men här kommer det sista, detta är en sci-fi webserietidning som heter Outsider som jag följt ett tag nu,
den handlar om just människans första kontakt och steget ut i världsrymden: http://well-of-souls.com/outsider/index.html
Den är väl genomtänkt och det finns mängder med bakgrundsfakta att läsa, klart läsvärt tycker jag!
Tjoflöjt!
/Patrik
Patrik K
Liknande ämnen
» Nissan Skyline GT-R R34 1/24
» Ni har väl inte missat att.....
» Hur du inte vill bli väckt....
» Det här går nog inte med min Vovlo...
» Varför tänkte inte jag på det?
» Ni har väl inte missat att.....
» Hur du inte vill bli väckt....
» Det här går nog inte med min Vovlo...