Varför tänkte inte jag på det?
+4
MiniStuff
Azgaron
Jokkocze
Matt_Public
8 posters
Sida 1 av 1
Sv: Varför tänkte inte jag på det?
...om vi ska gå in på mer orginella versioner/ombyggnationer så är den här människans necrons ganska ökända, flower power for the win
SkelettetS
Söta De påminner om de färger jag brukar välja till mina Space Marines när jag spelar Dawn of War Mina marines blir riktigt gulliga i rosa kroppspansar med små hjärtan på
Joppo
Nusse-necrons?
Var och en på sitt sätt, antar jag...
Var och en på sitt sätt, antar jag...
Matt_Public- Master of DNF
Dawn of War?Joppo skrev:De påminner om de färger jag brukar välja till mina Space Marines när jag spelar Dawn of War.
Säg vad nu?
Precis Det är riktigt skoj... Speciellt att spöa småbröder i
Det har också i mitt tycke en av de bättre introfilmerna som någonsin gjorts till ett dataspel: https://www.youtube.com/watch?v=PX2v_cTG3K8
Mest "bang for the buck" fås om den beskådas i 720p och fullskärm. Riktig j***a mörs som man säger i mina trakter.
Det har också i mitt tycke en av de bättre introfilmerna som någonsin gjorts till ett dataspel: https://www.youtube.com/watch?v=PX2v_cTG3K8
Mest "bang for the buck" fås om den beskådas i 720p och fullskärm. Riktig j***a mörs som man säger i mina trakter.
Joppo
Joppo skrev:Det har också i mitt tycke en av de bättre introfilmerna som någonsin gjorts till ett dataspel: https://www.youtube.com/watch?v=PX2v_cTG3K8
Jämrans vad fläskigt!
Hehe Eller hur? Ett stycke gott hantverk rakt igenom.
Fläskmätaren slår riktigt i bött när Dreadnought:en gör entré tycker jag. Hrm... En sån måste jag allt ta och bygga nån gång alltså. Designen på den lilla gynnaren är riktigt cool.
Fläskmätaren slår riktigt i bött när Dreadnought:en gör entré tycker jag. Hrm... En sån måste jag allt ta och bygga nån gång alltså. Designen på den lilla gynnaren är riktigt cool.
Joppo
hittade denna,lite inspiration till dig Mattias...
för övrigt så hade den kunnat bli din... såldes på ebay för ett litet tag sedan till förmån för Japankatastrofen, hamnade på $220
för övrigt så hade den kunnat bli din... såldes på ebay för ett litet tag sedan till förmån för Japankatastrofen, hamnade på $220
MiniStuff- Vicesheriff
dawn of war är förvisso ett väldigt trevligt spel, men jag har lite allergi mot space marines med tillbehör i allmänhet.
det tau'n är jäkligt fin, och ett inte helt ovanligt pris för Jar's grejer.
det tau'n är jäkligt fin, och ett inte helt ovanligt pris för Jar's grejer.
SkelettetS
Jo, det är en av höjdarna. Hans assault cannon river gött bland kullarna. Det där sjuka krasandet när han klämmer en ork är också ett minnesvärt ögonblick. Bäst gillade jag nog señor burna-boys cigarrtuggande "där fick du"-flin. Dött lopp mellan den och sekvensen Bolterpistol-i-nyllet-motorsåg-i-magen. Huga!Joppo skrev:Fläskmätaren slår riktigt i bött när Dreadnoughten gör entré tycker jag.
Snällt av dig! Fasen så grannt.MiniStuff skrev: Hittade denna, lite inspiration till dig Mattias...
Man har en bit kvar, om man uttrycker sig försiktigt.
Senast ändrad av Matt_Public den fre 01 apr 2011, 12:12, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : fel citat)
Coolt intro! Kanske ett spel man borde skaffa nån gång.
Den figuren var snyggt gjord!
Håkan
Den figuren var snyggt gjord!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Edit: Ja, jo. Det är en Wave Serpent...
Men ändå...
Senast ändrad av Matt_Public den tor 07 apr 2011, 12:46, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : för säkerhets skull)
MMmmmmmmmmmm...bakgrunden ser grymt go ut.
Warsawpact- Starwarsviritous
Liknande ämnen
» Italeris JAS39 Gripen A , jäpp , pansarknekten är ute på väldans hal is.....fråga inte varför.....
» Tänkte visa min andra hobby :)
» Denna tänkte jag ge mig på nu !!
» Varför....?
» Varför behöver jag en ny systemkamera?
» Tänkte visa min andra hobby :)
» Denna tänkte jag ge mig på nu !!
» Varför....?
» Varför behöver jag en ny systemkamera?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|