IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hur mycket har ni egentligen igång på en gång?

+12
legion
Kent
Warsawpact
Stefan E
JOooCKE
Joppo
Matt_Public
Azgaron
Janne.S
Delmar
MiniStuff
Jokkocze
16 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Hur mycket har ni egentligen igång på en gång? - Sida 3 Empty Sv: Hur mycket har ni egentligen igång på en gång?

Inlägg av Joppo tis sep 14 2010, 01:48

Delmar skrev:jag kanske inte har så mycket igång samtidigt men detta är min lista på vad som ska byggas:

Tanks:

Pz I - DR6356
Pz II - DR6432
Pz IV - Tamiya
Panther - DR6384
Tiger II - DR6303

Tank Hunters:

Stug III - DR6488
Marder III - DR6464
Jagdpanther - DR6458
Jagdtiger - DR6351
Elefant - DR6311
Jagdpanzer IV - DR6397
Hetzer - TA35285

Flak/Artillery:

Wespe - TA35200
Hummel - DR6321
Wirbelwind - DR6540
Ostwind - Trumpeter
SdKfz. 222 - TA35270
SdKfz 234 Puma - DR6256
Sd.Kfz. 250 - DR6427

anas ett visst tema kanske?

Du har god smak Det kommer se kul ut i finskåpet när du radar upp alla Panzers i kronologisk ordning. Jag saknar en Nashorn bland tankdödarna förresten... Den är rätt fett med sin 88:a tycker jag Smile

/Jeppe
Joppo
Joppo

Till överst på sidan Gå ner

Hur mycket har ni egentligen igång på en gång? - Sida 3 Empty Sv: Hur mycket har ni egentligen igång på en gång?

Inlägg av Delmar tis sep 14 2010, 10:46

mjo det saknas ett par godingar i den listan som tex nashorn, det beror mycket på att jag hade tänkt fylla tre hyllor med dessa moddellerna. En med tanks en med jägare och en med lite mixat. Så jag har fått prioritera platserna men ifall det visar sig finnas utrymme så kanske det blir fler Smile
Delmar
Delmar

Inlägg av Janne.S tis sep 14 2010, 11:51

LOL Man anpassar inte modellerna efter utrymmet utan utrymmet efter modellerna! Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av Delmar tis sep 14 2010, 12:38

Janne.S skrev:LOL Man anpassar inte modellerna efter utrymmet utan utrymmet efter modellerna! Very Happy

haha jo det blir väl så i slutändan ändå, men jag gillar noggrant uträknad ordning av sånt här. Ett drag som du kanske känner igen i ditt yrke Razz
Delmar
Delmar

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet