Help me modellbyggare, you are my only hope...
5 posters
Sida 1 av 1
Help me modellbyggare, you are my only hope...
God fortsättning på er och hoppas det blev mycken styren i era paket (inte ett enda för egen del, men det kan ju ha att göra med att jag allt får köpa de där "leksakerna" för egna pengar )!
Jag har hamnat lite i onåd hos den store styrenguden och fått en klarplastdel med luftbubbla i, nu undrar jag helt sonika om det är en bra idé att borra bort luftbubblan, fylla hålet med crystal clear och sen ett bad i en mugg johnson?
Är jag helt ute och trampar i svampig åker och det bara är att försöka få tag på ersättningsdel eller?
Det är en Revell-modell och att försöka få tag i en reservdel hos dom verkar vara som att försöka hitta den heliga graal...de skall till och med ha en kopia på köpekvittot!
/Patrik
Jag har hamnat lite i onåd hos den store styrenguden och fått en klarplastdel med luftbubbla i, nu undrar jag helt sonika om det är en bra idé att borra bort luftbubblan, fylla hålet med crystal clear och sen ett bad i en mugg johnson?
Är jag helt ute och trampar i svampig åker och det bara är att försöka få tag på ersättningsdel eller?
Det är en Revell-modell och att försöka få tag i en reservdel hos dom verkar vara som att försöka hitta den heliga graal...de skall till och med ha en kopia på köpekvittot!
/Patrik
Patrik K
Sv: Help me modellbyggare, you are my only hope...
Få tag på en ersättnings del....... så slipper du smutsiga skor
Janne.S- Moderator
Jo det får nog bli så Janne, om jag inte biter i det sura och helt enkelt låter bubblan vara där den är och ställer maskinen längst in i skåpet
Ett alternativ är ju annars och dra en egen ersättning, huvramen är rätt så väl markerad så det borde kunna gå.
Pavla har en cockpitsats där det medföljer en huv men tyvärr ingen som går att köpa lös verkar det som, får väl i värsta fall köpa en Falcon-sats.
Ett alternativ är ju annars och dra en egen ersättning, huvramen är rätt så väl markerad så det borde kunna gå.
Pavla har en cockpitsats där det medföljer en huv men tyvärr ingen som går att köpa lös verkar det som, får väl i värsta fall köpa en Falcon-sats.
Patrik K
vad är det för modell förresten? Som sagt det kan ju finnas eftermarkndas huvar...
Janne.S- Moderator
Det är Revells återutgivning av Matchbox gamla T2 Buckeye.
Var faktiskt precis inne Pavlas hemsida och såg att dom har en huv att köpa lös, men frågan är hur man beställer direkt från Pavla
Var faktiskt precis inne Pavlas hemsida och såg att dom har en huv att köpa lös, men frågan är hur man beställer direkt från Pavla
Patrik K
Verkar vara via e-mejl.... sedan hur man pröjsar verkar vara en annan femma... postförskott eller?
Janne.S- Moderator
Har inte det blekaste hörredu, lustigt att ingen firma har huven i sortimentet, inte ens Hannats
Patrik K
Pavla buckeye canopy
Hejsan!
Hittade den (i lager) hos en butik i England.
http://www.modelsforsale.com
http://www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php?cPath=9_99999193&products_id=227519-Pavla-Models---T-2C-Buckeye--Canopy-Scale-1/72-
Jag har handlat därifrån, med gott resultat.
/Lars
Hittade den (i lager) hos en butik i England.
http://www.modelsforsale.com
http://www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php?cPath=9_99999193&products_id=227519-Pavla-Models---T-2C-Buckeye--Canopy-Scale-1/72-
Jag har handlat därifrån, med gott resultat.
/Lars
Brage
Lars Brage, du är en pärla!
Beställningen gick precis iväg
Tack så mycket för hjälpen!
/Patrik
Beställningen gick precis iväg
Tack så mycket för hjälpen!
/Patrik
Patrik K
Härligt att se styrkan med ett forum och den hjälp man kan få av likasinnade!
Gott jobbat Lars och lycka till Patrik!
// Johan
Gott jobbat Lars och lycka till Patrik!
// Johan
johan r
Fick äntligen huven till min T-2 idag!!
Tack än en gång för hjälpen, ni är suveräna
/Patrik
Tack än en gång för hjälpen, ni är suveräna
/Patrik
Patrik K
Lysande! Grattis! Kul när saker å ting går att ordna!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» Musik för modellbyggare
» Modellbyggare runt Marks kommun
» Kanal för modellbyggare "Igmar_TV-ScaleModels".
» Finns det fler modellbyggare i Jönköpingstrakten att dela intresset med?
» Behöver hjälp från C4-Open-besökande dansk modellbyggare!
» Modellbyggare runt Marks kommun
» Kanal för modellbyggare "Igmar_TV-ScaleModels".
» Finns det fler modellbyggare i Jönköpingstrakten att dela intresset med?
» Behöver hjälp från C4-Open-besökande dansk modellbyggare!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet