Plast tanks är för mesar!! :P
+3
Marlin
Jokkocze
Janne.S
7 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Sv: Plast tanks är för mesar!! :P
Bra bild för att se hur stor den är. Kolla Tamiya-burkarna ^^
Jokkocze
En modell som skall svetsas!?
Undrar vad det blev för fraktkostnad...
cas- Vicesheriff
mmm det är en tank från min drömtillverkare... Armortek, sparar o drömmer om att köpa en ngn dag.
ca 30.000 för en grundsats, o så vill man ha ljud o skjutmöjligheter oxå så då blir det ytterligare ett par tusen
jaja... nån gång så jävlar. i promise om jag så skall sälja min själ till hin håle
ca 30.000 för en grundsats, o så vill man ha ljud o skjutmöjligheter oxå så då blir det ytterligare ett par tusen
jaja... nån gång så jävlar. i promise om jag så skall sälja min själ till hin håle
MiniStuff- Vicesheriff
LOL
Nog är det en macho modell allt....väger väl runt 200kg åxå så man kan inte ställa den var som helst...vitrinen kanske inte håller
Nog är det en macho modell allt....väger väl runt 200kg åxå så man kan inte ställa den var som helst...vitrinen kanske inte håller
Janne.S- Moderator
Helt sanslöst stort! Vilket jobb, men snyggt blev det ju!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
MiniStuff skrev:mmm det är en tank från min drömtillverkare... Armortek, sparar o drömmer om att köpa en ngn dag.
Skall vi köpa var sin och ha ett privat WoT? (+ lastbil + kran för att förflytta all metall)
Folke
fowi
fowi skrev:MiniStuff skrev:mmm det är en tank från min drömtillverkare... Armortek, sparar o drömmer om att köpa en ngn dag.
Skall vi köpa var sin och ha ett privat WoT? (+ lastbil + kran för att förflytta all metall)
Folke
jo tack! lite kul! är så nära på att trycka på köp-knappen till en Panther G, bara 10.000:- i down-payment och sen ytterligare 30.000 vid leverans... och då har jag inte räknat in radio och extra-tillbehören
för övrigt så är det ju bara att bygga en ramp till bilen å köra in den
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Liknande ämnen
» A plast from the past!
» Finns stridsbåt 90 i plast?
» Chippning på tanks
» Mina tanks mm i 1/72
» Plast avgjutningar
» Finns stridsbåt 90 i plast?
» Chippning på tanks
» Mina tanks mm i 1/72