IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

+2
MiniStuff
Jokkocze
6 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Jokkocze sön jan 30 2011, 23:02

Jag är extremt splittrad. Kikade lite på HLJ och fick syn på den här lilla sötnosen.

Och man blir ju sugen. Jag är ingen pansarbyggare, men det är ju inte riktigt pansar egentligen. Så vad säger ni? Man måste väl egentligen köpa en lastbil också, men jag vet inte! Är den värd de pengar man får betala inkl frakt? Hittar ingen i sverige så jag kan inget säga om det hela..

Kan för övrigt vara ett litet tips om någon annan kanske blir sugen Razz
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av MiniStuff sön jan 30 2011, 23:12

Den var ju riktigt billig! Ska man köpa en på tex Hannats så får du betala ca 500:- sek +frakt, så jag skulle tippa på att hittar du den i Svedala så ligger den på bortemot 500-600:-. Med frakten från Japan så blir det alltså ung 330:-, och sen ngn möjlig tull (moms), om du ändå handlar något annat så skulle jag slå till.


_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Jokkocze sön jan 30 2011, 23:14

Jasså det var den? Bra det ju! Men man måste ju som sagt också ha något som drar den, så då blir det genast lite dyrare.. Fast jag får se vad andra säger, jag är dålig på att bestämma mig för saker.
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Warsawpact sön jan 30 2011, 23:16

KÖP!!

Går inte att få en roligare model till ett sådant stört billigt pris, speciellt för den där!

Skulle köpt två om min löning inte redan försvunnit.
Punkt slut!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Jokkocze sön jan 30 2011, 23:23

Uj, väldigt positiv där, ser jag.

Skulle egentligen beställa mig en snowspeeder nu när den ramlat in i lager, men det verkar ju bli något mer. Får beställa och kolla hur många miljonar frakten hamnar på..
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av MiniStuff sön jan 30 2011, 23:24

mjo det! Kollade lite igen utan att säga för mycket så kan jag avslöja att det priset är LÅNGT under ett normalt nettopris som handlare betalar...

fan också! jag ska inte handla något denna månaden. hmf.

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Jokkocze sön jan 30 2011, 23:31

Äsch! Låter som att du nog kommer handla något iaf Wink
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av fowi mån jan 31 2011, 09:04

Du kan ju få hjälp med frakten av flygfantasterna.
HLJ har startat rea på HASEGAVA med många flyg!!
Samordna.
88-an är värd att bygga, men köp metalpipa.
Folke
fowi
fowi


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Joppo mån jan 31 2011, 10:27

Klart du ska bygga en 88:a din gamle pågadrull Smile
Joppo
Joppo


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Jokkocze mån jan 31 2011, 10:36

Metallpipa är inkluderad i modellen som är länkad Wink

Även lite ets är inkluderat, men inte så mycket.
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av fowi mån jan 31 2011, 11:48

Glömde att metalpipa var med i kitet.
Sorry
Folke
fowi
fowi


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Warsawpact mån jan 31 2011, 12:07

Jokkocze skrev:Metallpipa är inkluderad i modellen som är länkad Wink

Även lite ets är inkluderat, men inte så mycket.

Ännu en motivering varför du borde köpa en ( eller bisarrt många fler..typ 7 )
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Jokkocze mån jan 31 2011, 18:56

7 är ju inte så bisarrt många egentligen Razz
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Warsawpact mån jan 31 2011, 19:10

Jokkocze skrev:7 är ju inte så bisarrt många egentligen Razz

Jo, om man sätter det i perspektiv då det är enbart till för 1 persons "egna bruk".
Eller du kanske köper alla dina kits i det magiska antalet 7?

Men om man skall hålla sig till ämnet, nu när du fått lite feedback, blir det något köp?
Yay or nay?
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Jokkocze mån jan 31 2011, 19:57

Blev en. Var lite småsugen på två efter allas tjat om "oh så billigt! KÖP FEMTON TUSEN STYCKEN!!!!!!", men jag nöjde mig med en.
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av MagnusE mån jan 31 2011, 20:06

Bra köp. Det finns faktiskt en byggtråd av den gode Gigabyte som du kanske kan sno något tips ifrån när det väl drar ihop sig.

https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/t828-dml-88-flack-37

Magnus
MagnusE
MagnusE


Till överst på sidan Gå ner

Ska man köpa en sån här eller vad säger ni? Empty Sv: Ska man köpa en sån här eller vad säger ni?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet