Hasegawa A-4 F Skyhawk 1/32
+3
Azgaron
bjork_larsson
JOooCKE
7 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Hasegawa A-4 F Skyhawk 1/32
Mmmmmmm...ökenkammo *gurgel*
Vaddå för gruppbygge?? Israeliskt eller?? vad blir det för priser????
Vaddå för gruppbygge?? Israeliskt eller?? vad blir det för priser????
Janne.S- Moderator
Bra fråga! Israeliskt går bra för min del, då kan jag kanske ge mig på min Skyhawk! Priser, tja, äran om inte annat! Ka väl kanske donera nått!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Den ser riktigt bra ut Jocke! Lägger du någon mattklarlack emellan färgerna eller det är bara färg på färg? Jag är lite intresserad av hur ni andra gör när ni skiftar färger nämligen.
Terje
Terje
bjork_larsson
Hej , nja israeliskt , det blir ju som att äta tårta på tårta... men ändå så gillar jag dem israeliska maskinerna !
Terje: jag lägger bara färg på färg som nu tog jag den väldigt ljus beigea och sen det bruna och till sist det gröna , så efter jag har lagt alla dem lagrerna så lägger jag ett lager med klarlack och sen med matt lack när man har fått på dekalerna mm.
Jocke
Terje: jag lägger bara färg på färg som nu tog jag den väldigt ljus beigea och sen det bruna och till sist det gröna , så efter jag har lagt alla dem lagrerna så lägger jag ett lager med klarlack och sen med matt lack när man har fått på dekalerna mm.
Jocke
JOooCKE
Hej !
Nu har jag hunnit ( eller ja , hunnit o hunnit orkat rättare sagt ) lackera undersidan vit också , så nu är det bara att klarlacka och sedan beställa dekaler men det får ta den tid det tar...
men här är två bilder på hur det ser ut nu.
Jocke
Nu har jag hunnit ( eller ja , hunnit o hunnit orkat rättare sagt ) lackera undersidan vit också , så nu är det bara att klarlacka och sedan beställa dekaler men det får ta den tid det tar...
men här är två bilder på hur det ser ut nu.
Jocke
JOooCKE
Nu börjar jag åxå bli sugen på att göra en färgglad A-4:a!! Frestare där!!
Janne.S- Moderator
Hehe , det tycker jag att du ska göra ! A-4an är ett vakert plan...
JOooCKE
Det håller jag definitivt med om....å det finns så många olika man kan göra!!!! Scotern var ju vida spridd!! Kuwait, Israel, Argentina, Brasilien, Nya Zealand, Singapore, Indonesien.....å några till!! tänk alla målningsvarianter!
Janne.S- Moderator
Det var en hel del , så många länder visste jag inte att det var !
och om Singapore fortfarande använder A-4an så kan det var en A-4a som stog på flygplatsen när jag mellanlandade där när jag åkte till australien , det var något litet militärt plan som ståg där men jag är inte helt säker
och om Singapore fortfarande använder A-4an så kan det var en A-4a som stog på flygplatsen när jag mellanlandade där när jag åkte till australien , det var något litet militärt plan som ståg där men jag är inte helt säker
JOooCKE
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» A-4E Skyhawk, Hasegawa 1/48
» A-4E Skyhawk, VA-152 "The Mavericks", Hasegawa 1/32
» A-4 SkyHawk
» Ny A4 Skyhawk ute
» A-4 F Skyhawk
» A-4E Skyhawk, VA-152 "The Mavericks", Hasegawa 1/32
» A-4 SkyHawk
» Ny A4 Skyhawk ute
» A-4 F Skyhawk