Snart är sommaren här...
+2
Jokkocze
merlin1953packard
6 posters
Sida 1 av 1
Snart är sommaren här...
Visa mig din solbränna och jag skall tala om vem du är, enligt nedanstående foto från Cybermodel!!!
By merlinpackard at 2011-02-25
merlin1953packard
Sv: Snart är sommaren här...
De har ju bara photoshoppat en klassisk bild lite lätt. Ska stå "Programmer" på den där -_-
Jokkocze
merlin1953packard skrev:Visa mig din solbränna och jag skall tala om vem du är, enligt nedanstående foto från Cybermodel!!!
Hahaha, klockrent rolig Merlin!
Warsawpact- Starwarsviritous
Haha! Tvåan från höger ser ut som en ung Lynn Ritger.
Högst trovärdig produktion. Hur kul som helst!
Högst trovärdig produktion. Hur kul som helst!
Matt_Public- Master of DNF
Jokkocze skrev:De har ju bara photoshoppat en klassisk bild lite lätt. Ska stå "Programmer" på den där -_-
Njae, inte säker på det. Som både modellfjant och datornörd, så har jag upplevt den i båda sammanhangen. Dock så såg jag den redan för en hel evighet sedan (95-96?) på rec.models.scale, medan den inte dök upp i datorkretsar förens ett par år senare. Men rolig är den likaväl. Jag hade den som julkort något år på sent 90-tal. Funkade fint. T.o.m. mer uppskattat än Tomten i Focke Wulf.....
denstore
Jo, faktiskt. Har en bunt gamla tidningar från tidigt 90-tal där en av dem har bilden i sig, med bildtexten "Spot the programmer".denstore skrev:Jokkocze skrev:De har ju bara photoshoppat en klassisk bild lite lätt. Ska stå "Programmer" på den där -_-
Njae, inte säker på det. Som både modellfjant och datornörd, så har jag upplevt den i båda sammanhangen. Dock så såg jag den redan för en hel evighet sedan (95-96?) på rec.models.scale, medan den inte dök upp i datorkretsar förens ett par år senare. Men rolig är den likaväl. Jag hade den som julkort något år på sent 90-tal. Funkade fint. T.o.m. mer uppskattat än Tomten i Focke Wulf.....
Det är någon form av reklam, vet dock inte riktigt för vad.
Jokkocze
Liknande ämnen
» Legoland - Sommaren 2011
» R.A.F. Mustang IV, 112. Squadron, Italien sommaren 1945..
» Swinger till sommaren, med en liten Bone
» Snart når vi post No 10 000!!!
» Snart dags för F 10-Memorial!
» R.A.F. Mustang IV, 112. Squadron, Italien sommaren 1945..
» Swinger till sommaren, med en liten Bone
» Snart når vi post No 10 000!!!
» Snart dags för F 10-Memorial!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet