Die Kaiserin
+10
Käptn Kit
SkelettetS
Warsawpact
T-34
MiniStuff
Azgaron
Matt_Public
MagnusE
Janne.S
Joppo
14 posters
Sida 1 av 1
Die Kaiserin
Nu är hon klar! Jag hoppas ni gillar henne
Jag skippade kulsprutan. Jag tyckte den störde mer en vad den tilförde.
Nu ska jag bara skapa en liten "Wasteland"-vinjett till detta bygge så är det hundra procent klart.
/J
Jag skippade kulsprutan. Jag tyckte den störde mer en vad den tilförde.
Nu ska jag bara skapa en liten "Wasteland"-vinjett till detta bygge så är det hundra procent klart.
/J
Joppo
Sv: Die Kaiserin
Mina gretchins väter sina höftskynken och hosor vid blotta åsynen!
Själv får jag lust till tysk marschmusik och små kringlor. Längtar ohämmat efter basplattan. Hur jämrans fint som allra helst! Kung!
Själv får jag lust till tysk marschmusik och små kringlor. Längtar ohämmat efter basplattan. Hur jämrans fint som allra helst! Kung!
Matt_Public- Master of DNF
Mycket fint bygge Jesper! Mycket snyggt målat och vädrat!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Grymming snyggt! Ja du bara måste göra en basplatta till denna. Tar du med denna till Sthlm? Vore så kul att få se den irl
/;arkus
/;arkus
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Grymming snyggt! Ja du bara måste göra en basplatta till denna. Tar du med denna till Sthlm? Vore så kul att få se den irl
/;arkus
Tack! En basplatta blir det. Jag geggade ihop ett stycke kargt wasteland igår av byggspackel och diverse bös.
Jopp, den följer med till Stockholm
Joppo
Inte för jag vet vad det är men den är schysst vädrad och med ett gott slitage. Snyggt bygge.
Magnus
Magnus
T-34
Den är ju lika go som en friterad snickers!
Ser onekligen riktigt grym ut och en klar guldstjärna i kant för att den är Death Korp!
Imperiatus Dominatus!
Ser onekligen riktigt grym ut och en klar guldstjärna i kant för att den är Death Korp!
Imperiatus Dominatus!
Warsawpact- Starwarsviritous
Wunderschön!
Vilken kuuuul Panzer-karrikatur, jag gillar den!!! En rrriktig Pannntzerrrrr
Jag har väl aldrig sedd nånting liknande förut!
/KK
Jag har väl aldrig sedd nånting liknande förut!
/KK
Käptn Kit
Tack S. och KK
@ Kaptenen: Visst ser den kul ut Det är en Warhammer-stridsvagn från företaget ForgeWorld.
@ Kaptenen: Visst ser den kul ut Det är en Warhammer-stridsvagn från företaget ForgeWorld.
Joppo
Utsökt!
Mycket lyckad vädring må jag säga!
Mycket lyckad vädring må jag säga!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Här kommer det en laddning med nya bilder. Som ni ser har jag även gjort en enkel basplatta till henne också. Det var faktiskt riktigt skoj att göra geggamoja... Det kommer jag göra fler gånger Dessutom tycker jag vädringen kommer mer till sin rätt i en miljö. Nog med babbel. Bilder var det ja:
/PanzerKommisar Bardhamre
/PanzerKommisar Bardhamre
Joppo
MiniStuff- Vicesheriff
Tack så mycket allihopa!
Hehe Tja, varför inte? Undrar hur man gör en sån på enklaste sätt?
Janne.S skrev:
En liten tvättbjörnsvans i antennen kanske?
Joppo
Väldigt, väldigt fint Snygg basplatta, gillar att den kommer upp lite i höjd och det blir liksom en massiv känsla. En vinnare, sanna mina ord...
Hayabusa
Splendid work my friend.
Fin finnish och sköna färger på en bra basplatta utan krusiduller, TOPPENBYGGE
Fin finnish och sköna färger på en bra basplatta utan krusiduller, TOPPENBYGGE
Caverö
Joppo skrev:Janne.S skrev:
En liten tvättbjörnsvans i antennen kanske?
Mellanrumsboste modell mini?
Dessutom: jädrans anacka! Vilken vacker pjäs. Den där pryder sin plats i både slott och koja.
*bugar mot Sensei*
Matt_Public- Master of DNF
Hejsan!
Den blev ju både maffig, snygg o häftig!
Snyggt Jobbat!
Stefan
Den blev ju både maffig, snygg o häftig!
Snyggt Jobbat!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tack för alla vänliga ord Stefan*2 och Mattias*2
Massiv är rätt bra ord för att beskriva bottenplattan faktiskt. Den är gjuten i betongspackel så den är en rätt rejäl klump i alla möjliga bemärkelser Från början hade jag faktiskt tänkt att göra den i helt i omålad betong för få en riktigt rå och brutal känsla, men det blev liksom lite för "harvigt"(Värmländska: rörigt, i dåligt skick typ). Dessutom tyckte jag det stal en del uppmärksamhet från själva Kejsarinnan.
Smart En sån ska jag kolla på.
Snygg basplatta, gillar att den kommer upp lite i höjd och det blir liksom en massiv känsla
Massiv är rätt bra ord för att beskriva bottenplattan faktiskt. Den är gjuten i betongspackel så den är en rätt rejäl klump i alla möjliga bemärkelser Från början hade jag faktiskt tänkt att göra den i helt i omålad betong för få en riktigt rå och brutal känsla, men det blev liksom lite för "harvigt"(Värmländska: rörigt, i dåligt skick typ). Dessutom tyckte jag det stal en del uppmärksamhet från själva Kejsarinnan.
Mellanrumsboste modell mini? What a Face
Smart En sån ska jag kolla på.
Joppo
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet