IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Hayabusa lör mar 12 2011, 12:43


Säljer denna H&S airbrush. 2-in-1 dvs 0.2 0ch 0.4 nål/munstycke ingår. Även hållaren för sprutan ingår. Mycket välvårdad och i skick som ny.

Pris: 600,- SEK (frakt tillkommer).

/Stefan




Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 P3125622
Hayabusa
Hayabusa


Till överst på sidan Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Sv: Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Hayabusa lör mar 12 2011, 12:43

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 P3125623

Kartong och hållare.
Hayabusa
Hayabusa


Till överst på sidan Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Sv: Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Matt_Public lör mar 12 2011, 14:58

Såg ju fin ut.

Är det någon av er double action-jockeys som vet om det här är schyssta prylar? Om ni inte kniper den själva förstås. Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Sv: Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Azgaron lör mar 12 2011, 15:24

Enligt min mening är den helt ok. Jag använder en sån själv. Wink
Funderar nästan på att knipa den då jag antar att nålarna är fräscha och så kan det ju vara praktiskt med en hållare.
Helt ok pris också!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Sv: Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Janne.S lör mar 12 2011, 16:03

Det är helt OK grejer och hade jag en slant över så hade jag nog knipit den jag med..... Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Sv: Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Hayabusa lör mar 12 2011, 16:41

Japp, allt är precis som nytt. Nålar, munstycke...ja, rubbet. Till luftventilen (ventilskaftet) finns, som orginal, en liten O-ring i gummi. Den är utbytt till en tätningsring i Teflon. Det är en förbättring som, enligt uppgift, numera är införd som standard hos H&S. Det är för att förhindra att luftventilen "hänger" sig. Teflontätningarna kommer från H&S, så det är ingen egenhändig modifiering.
/Stefan
Hayabusa
Hayabusa


Till överst på sidan Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Sv: Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Hayabusa mån mar 14 2011, 17:00

Såld!
Hayabusa
Hayabusa


Till överst på sidan Gå ner

Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1 Empty Sv: Airbrush Harder & Steenbeck Evolution Silverline 2-in-1

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet