Eduard MiG-21
+3
Matt_Public
Azgaron
Marlin
7 posters
Sida 1 av 1
Eduard MiG-21
Jaha, vad fanns i paketet?
En silverfärgad låda och en vit.
Den silvriga är fullsprängd med godis.
En liten förpackning med resin.
Massa gjutstammar.
En snygg plansch som visar att jag "lånade" ut mina pengar en stund till Eduard, synd bara att profipack versionen fanns i butik innan jag fick min.
Den förbetalda versionen innehåller 10 olika målningsalternativ. Dessa två kommer jag bygga.
Fotoets till cockpit.
Vansinnigt många dekaler.
Och den vita lådan innehåller samma plast som den silvriga men saknar resin, dekaler och beskrivning.
Och med detta så tror jag att jag går och sätter lite fart på mina Mirager så jag kan dyka ner i denna underbara sats så snart som möjligt.
/Bosse
En silverfärgad låda och en vit.
Den silvriga är fullsprängd med godis.
En liten förpackning med resin.
Massa gjutstammar.
En snygg plansch som visar att jag "lånade" ut mina pengar en stund till Eduard, synd bara att profipack versionen fanns i butik innan jag fick min.
Den förbetalda versionen innehåller 10 olika målningsalternativ. Dessa två kommer jag bygga.
Fotoets till cockpit.
Vansinnigt många dekaler.
Och den vita lådan innehåller samma plast som den silvriga men saknar resin, dekaler och beskrivning.
Och med detta så tror jag att jag går och sätter lite fart på mina Mirager så jag kan dyka ner i denna underbara sats så snart som möjligt.
/Bosse
Marlin
Sv: Eduard MiG-21
Tack för lådtitten Bosse! Ser ju trevligt ut!
Kan förstå att du vill bli klar med de andra så du kan börja på denna.
Håkan
Kan förstå att du vill bli klar med de andra så du kan börja på denna.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Uj. Imponerande och inspirerande.
Nu vill jag gå och köpa den stora Trumpeter-21:an nere på Hobbyboden.
Nu vill jag gå och köpa den stora Trumpeter-21:an nere på Hobbyboden.
Matt_Public- Master of DNF
Jag har en känsla av att denna byggsats är på väg att bli en ny favorit.
Det jag har hunnit kolla på nätet är att den nästan bygger sig själv och med så många olika målningar och vapenlaster så vågar jag inte en gissa hur många jag skulle vilja ha. Jag tror jag skulle kunna bygga närmare 10st bara från Egypten.
/Bosse
Det jag har hunnit kolla på nätet är att den nästan bygger sig själv och med så många olika målningar och vapenlaster så vågar jag inte en gissa hur många jag skulle vilja ha. Jag tror jag skulle kunna bygga närmare 10st bara från Egypten.
/Bosse
Marlin
Marlin skrev: Jag tror att jag skulle kunna bygga närmare 10st bara från Egypten.
Bygg på du. Låt inte mig störa.
Matt_Public- Master of DNF
Hejsan!
Ja, visst är det en underbar byggsats!
Hoppas du inte misstycker att jag lade ut min lådtitt också, jag har redan skrivit färdigt den när jag såg din!
Men du har fått med mycket av vad jag missade, så jag tycker de kompletterar varann bra!
Mina favoriter är; den Egyptiska med orange markeringar, den Slovenska och den Polska, förutom......
Hoppsan det blev ju många!
Nåja, det lär bli flera MiGar, många flera....!
Hoppas du inte misstycker att jag lade ut min lådtitt också, jag har redan skrivit färdigt den när jag såg din!
Men du har fått med mycket av vad jag missade, så jag tycker de kompletterar varann bra!
Mina favoriter är; den Egyptiska med orange markeringar, den Slovenska och den Polska, förutom......
Stefan E- Linkebodamannen
Attans, ingen DDR Mig
Skall bli roligt att få se hur den blir.
Warsawpact- Starwarsviritous
Phantom2 skrev:Hejsan!
Warsawpact skrev:Attans, ingen DDR Mig
Ingen fara, ju fler bilder desto bättre.
Och många MiG:ar kommer det att bli.
Egypten, Syrien, Irak, Tunisien, Libyien etc.. Hela arabvärlden använde ju denna mot Israel i Sexdagar- och Yom Kippur-krigen...
Jag tror jag skulle kunna bygga MiG:ar i ett par år utan tvekan. Och detta är ju bara första versionen.
Undrar om man kan köpa aktier i Eduard
Om någon behöver de icke egyptiska dekalerna från min är det bara att hojjta till.
(DDR till exempel?)
Jag har ingen användning för dem.
/Bosse
Marlin
Kan svida i lädret det här....... De egyptiska är ju bara för koola! Särskilt med IFF målningen
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Kan svida i lädret det här....... De egyptiska är ju bara för koola! Särskilt med IFF målningen
Håller med.
Jag för-betalade mina två till priset av $104,78 (inkl moms) men det kommer bli många timmars underhållning för ca 650-700.-
Och inom kort kommer det att finnas weekend versioner ute. Jag har ett HiDecal ark liggandes och väntar på det.
/Bosse
Marlin
Jag skall inte titta på den ryska med hajkäft.
//Christer
//Christer
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|