Avdelning udda prylar och ting.
+5
Janne.S
Warsawpact
JOooCKE
Jokkocze
Caverö
9 posters
Sida 1 av 1
Avdelning udda prylar och ting.
Jag påstår att jag är helt normal och hoppas att ni mina vänner inte ser något konstigt på dessa bilder som min fru tog när jag vårprovade min Ghilli suit.
Jag får nog sy på lite nytt material på benen då detta har en tendens att lossna i skogen.
Jag får nog sy på lite nytt material på benen då detta har en tendens att lossna i skogen.
Caverö
Sv: Avdelning udda prylar och ting.
Äsch, inte så konstigt. Själv har jag en komplett stormtrooper-"rustning" och en mängd rustningsdelar och brynjor.
Den först nämnda skaffade jag för att jag planerade att bli medlem i Nordic Garrison och de andra sakerna är till stor del byggda av mig och min bror (Men även en del köpt) när vi båda höll på med lajvande för några år sen.
Den först nämnda skaffade jag för att jag planerade att bli medlem i Nordic Garrison och de andra sakerna är till stor del byggda av mig och min bror (Men även en del köpt) när vi båda höll på med lajvande för några år sen.
Jokkocze
Jag vill också ha en ghilli!
Har funderat LÄNGE på att köpa en, skulle bara vara allmänt kul att ha men har aldrig orkat lägga pengarna på den...
Ser absolut inte något konstigt med det!
/ Jocke
Har funderat LÄNGE på att köpa en, skulle bara vara allmänt kul att ha men har aldrig orkat lägga pengarna på den...
Ser absolut inte något konstigt med det!
/ Jocke
JOooCKE
Äntligen någon som tar hotet om rysk invasion på allvar!
Cool skogs-tomte dräkt. Har du gjort den själv?
Cool skogs-tomte dräkt. Har du gjort den själv?
Warsawpact- Starwarsviritous
hehehehe... koolt!
Hade en gång en sovjetisk kammouniform men den passade aldrig riktigt så jag klippte om byxorna till shorts och gjorde en väst av jackan.
Hade en gång en sovjetisk kammouniform men den passade aldrig riktigt så jag klippte om byxorna till shorts och gjorde en väst av jackan.
Janne.S- Moderator
Visste väl att det skulle bli något possitiv respons.
Ja den är hemmagjord, mycken tråcklande med nål och tråd.
Caverö
Caverö skrev:Visste väl att det skulle bli något possitiv respons.
Har du köpt något sett som du får bygga ihop själv eller är det helt hemma gjort?
JOooCKE
Caverö skrev:
RESPEKT !!!!!
Warsawpact- Starwarsviritous
HAHA Vilken grej! Den fungerar rätt effektivt också måste jag säga.
Vad använder du den till? Ligger du på lur och skrämmer bärplockare eller arbetar du som hitman åt nån ljusskygg topphemlig organisation?
Vad använder du den till? Ligger du på lur och skrämmer bärplockare eller arbetar du som hitman åt nån ljusskygg topphemlig organisation?
Joppo
Huvudsyftet måste ju vara att få dopingmisstänkta bärplockare att lämna spontana avförings- och urinprov vid stickkontroller.
Alternativt så är den utmärkte Caverö Fraggel-lajvare par excellence.
"Den allvetande skräphögen har talat. Mjäh!"
Alternativt så är den utmärkte Caverö Fraggel-lajvare par excellence.
"Den allvetande skräphögen har talat. Mjäh!"
Matt_Public- Master of DNF
Så roligt att jag skrattar mysigt för mig själv.
Vet inte vad jag har den till men när jag tar på den så förvandlas jag och efteråt mins jag inget.
Vet inte vad jag har den till men när jag tar på den så förvandlas jag och efteråt mins jag inget.
Caverö
Vi skulle inte ha en chans! Här är en video inspelad i Alingsås där Caverö förevisar det senaste, dock utan hårig kostym.
MagnusE
Liknande ämnen
» AVDELNING SKUMT'
» ANYZ prylar
» Nya intressanta prylar från MXpression
» Hjälpa till med utbyggnad av F 9 avdelning på F 7
» Okej, den här var udda.
» ANYZ prylar
» Nya intressanta prylar från MXpression
» Hjälpa till med utbyggnad av F 9 avdelning på F 7
» Okej, den här var udda.
Sida 1 av 1