IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

AVDELNING SKUMT'

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

AVDELNING SKUMT' Empty AVDELNING SKUMT'

Inlägg av Gigabyte sön mar 28 2010, 18:35

Jo jag har märkt att vissa dagar så går ju forumet lite trögt ,, och det är ju inte så konstigt ,, ibland är det ju så ,, men vad som klassar i avd skumt ÄR,, att det är ju likadant på ALLA forum en ute på webben,, är det högaktivt här och på vårt lillforum så är det nästa alltid likadant på dom övriga forum-en och tvärt om
har jag fel i min udda reflektion eller kan ni bekräfta min hypotes AVDELNING SKUMT' Suspect AVDELNING SKUMT' Icon_lol
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

AVDELNING SKUMT' Empty Sv: AVDELNING SKUMT'

Inlägg av Janne.S sön mar 28 2010, 18:55

Hehehe, helt galtet tror jag inte det är....jag tycker att det brukar vara i slutet av månaden oftast när det blir lite tunnt.

Min högst privata teori är att mot slutet av månaden betalar folk sina räkningar. Många gör det över internet och när de gjort det så måste de göra något annat än att sitta vid datorn för att bli "rena" igen Razz

Sedan har många fått lön och är fullt upptagna att sätta sprätt på pengarna. När alla är panka igen om en vecka så brukar det bli en boom på forumen istället Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

AVDELNING SKUMT' Empty Sv: AVDELNING SKUMT'

Inlägg av MiniStuff sön mar 28 2010, 21:13

Håller helt med i både reflektionen och sedan Jannes teori!

Själv har jag inte betalat räkningar än men däremot så har jag varit fullt upptagen med helt andra saker än att sitta på forum, som familj och musicerande (vilket iofs är sittandes vid en dator i ca 12 timmar). Spenderande av pengar började strax efter att lönen kom och snart blir det till att hålla i dem ett tag och vänta in spännande paket Smile

/Mrks

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

AVDELNING SKUMT' Empty Sv: AVDELNING SKUMT'

Inlägg av Caverö sön mar 28 2010, 22:35

Det ligger nog ett uns av sanning i din iaktegelse. Dock inget som stämmer in på mig.


Har helt klart varit lite dålig på både bygge och forum sistone.

Hela familjen har haft kräksjuka och varit förkylda i omgångar, för att toppa det så tror jag att aron har fått vattkoppor.

Orkar inte bygga än mindre skriva eller fixka med bilder, det går väl i vågor även om man är frisker.

Min syster bygger hus på granntomten så där lägger man väl oxå en del tid.
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

AVDELNING SKUMT' Empty Sv: AVDELNING SKUMT'

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet