IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nedsliten metall på drivhjul, löphjul och insidan av bandet

2 posters

Gå ner

Nedsliten metall på drivhjul, löphjul och insidan av bandet Empty Nedsliten metall på drivhjul, löphjul och insidan av bandet

Inlägg av Hauptmann sön apr 17 2011, 11:59

Jag vet inte om detta är rätt avdelning för detta, men är det inte det så får JanneS flytta inlägget till rätt avdelning.

Nedsliten metall på drivhjul, löphjul och insidan av bandet Nedsliten_metall_1 Nedsliten metall på drivhjul, löphjul och insidan av bandet Nedsliten_metall_2

Jag hoppas att bilderna är tydliga, meningen är att de ska visa exakt var nedsliten metall uppstår på löphjulen, drivhjulen och insidan av banden (hur nedslitning av metall ser ut på utsidan av banden borde väl vara ganska självklart...) genom observationer av min radiostyrda Tiger II, som ju är utrustad med metallband. De röda cirklarna och linjerna är tänkta att visa var nedslitningen av metallen har ägt rum.

Hoppas att ni som bygger stridsvagnar får nytta av detta.

Mvh, a.k.a. Erik
Hauptmann
Hauptmann


Till överst på sidan Gå ner

Nedsliten metall på drivhjul, löphjul och insidan av bandet Empty Sv: Nedsliten metall på drivhjul, löphjul och insidan av bandet

Inlägg av Warsawpact sön apr 17 2011, 12:11

Hauptmann skrev:
Hoppas att ni som bygger stridsvagnar får nytta av detta.
Mvh, a.k.a. Erik

Tack för tipset. Skall testa det närmare på mina PLA stridsvagnar.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet