Grotzwell Mk. IV
+6
Azgaron
johan r
Janne.S
Joppo
JOooCKE
Matt_Public
10 posters
Sida 1 av 1
Grotzwell Mk. IV
Ytterligare en pansarpjäs på spelbordet. Väl bekomme, lille vän.
För er utomstående (nåja) kommer det en bröt med bilder:
Ja, det där var väl bra precis allt. Tack för alla tips, tillbehör, glada tillrop och att ni över huvud taget tittade.
För er utomstående (nåja) kommer det en bröt med bilder:
Ja, det där var väl bra precis allt. Tack för alla tips, tillbehör, glada tillrop och att ni över huvud taget tittade.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Grotzwell Mk. IV
Hur läcker som helst!
Som vanligt när det kommer från dig så undrar man ju hur du tänker/fungerar i vardagslivet
Grattis till ett kanonbygge och nu skall jag kika lite mer på bilderna för att njuta av alla detaljer.
// Johan
Som vanligt när det kommer från dig så undrar man ju hur du tänker/fungerar i vardagslivet
Grattis till ett kanonbygge och nu skall jag kika lite mer på bilderna för att njuta av alla detaljer.
// Johan
johan r
Grymt askool kärra! Vackert Grot(esk)! Snyggt jobbat Mattias!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
johan r skrev: Som vanligt när det kommer från dig så undrar man ju hur du tänker/fungerar i vardagslivet.
Jag är mycket illa anpassad till samhället, men eftersom jag är både ful och tråkig så är det ingen som lägger märke till det.
Flyger under radarn och betalar kvarskatt som en boss.
Grotzvagnarna är det som hittills känts mest naturligt att bygga, så jag är väl i själ och hjärta någon sorts förvuxen gretchin.
Hahahah! Lysande! fan det ser ut som motorrumskillen är på väg att klubba sig en middag
"låtta å liis!"
"låtta å liis!"
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Fan, det ser ut som att motorrumskillen är på väg att klubba sig en middag.
Sir Fix-a-lot kör Atkins stenhårt.
Snyggt Matt. Kan inte uttala mej om hur det ska se ut men jag gillar slitaget och chippningen. Bra gjort.
Magnus
Magnus
T-34
Den är då alldeles härligt galen!
Alla små extra detaljer här och där ger ju ett väldigt speciellt (och helt rätt) intryck! Groter lär inte vara som vanligt folk dom inte, speciellt inte dom som verkar vara försedda med en "time-displacement device"
Stor tumme upp för detta!
Alla små extra detaljer här och där ger ju ett väldigt speciellt (och helt rätt) intryck! Groter lär inte vara som vanligt folk dom inte, speciellt inte dom som verkar vara försedda med en "time-displacement device"
Stor tumme upp för detta!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Så himla kul och fränt bygge. Att det sedan är utsökt målat och vädrat gör ju inte saken sämre. Klockers!
MagnusE
Det är det som är det tjusiga, det ska bara se ut att fungera sämre än vanligt och gärna vara lite vrickat.T-34 skrev: Kan inte uttala mej om hur det ska se ut men jag gillar slitaget och chippningen.
Time Bandits på blygsamma mängder steroider.CAS skrev:[...] speciellt inte dom som verkar vara försedda med en "time-displacement device".
Tack! Ni är utmärkta lärare/förebilder.MagnusE skrev:Att det sedan är utsökt målat och vädrat gör ju inte saken sämre. Klockers!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet