Köpes/bytes - Fönster
2 posters
Sida 1 av 1
Köpes/bytes - Fönster
Hej!
Jag undrar om nån har ett fönster som ser ungefär såhär:
Optimal höjd för mitt ändåmål är ca. 25 mm. Har ni ett sånt fönster som ni kan tänka er att skiljas från så blir jag en glad man.
/J
Jag undrar om nån har ett fönster som ser ungefär såhär:
Optimal höjd för mitt ändåmål är ca. 25 mm. Har ni ett sånt fönster som ni kan tänka er att skiljas från så blir jag en glad man.
/J
Joppo
Sv: Köpes/bytes - Fönster
Det där bör inte vara så svårt att bygga själv, med lite balsa och genomskinlig plast.
Det kan finnas en möjlighet att farsan har några såna där liggande i sin låda med modellsaker (Han byggde modeller av hus till modelljärnvägar och annat innan), så jag kan kolla.
Annars som sagt, inte så svårt att bygga.
Det kan finnas en möjlighet att farsan har några såna där liggande i sin låda med modellsaker (Han byggde modeller av hus till modelljärnvägar och annat innan), så jag kan kolla.
Annars som sagt, inte så svårt att bygga.
Jokkocze
Cool. Det vore nice om du kan kolla.
Anledningen till att jag inte vill scratcha fönstret är pga av böjen i toppen. Jag tror den blir svår att få till snyggt
Anledningen till att jag inte vill scratcha fönstret är pga av böjen i toppen. Jag tror den blir svår att få till snyggt
Joppo
Ändra storleken på bilden till rätt storlek och skriv ut den, sen är det bara att skära ut formen i plast eller balsa med en vass kniv
Den här bör bli ungefär 2.5mm om du skriver ut den. (37,79px/cm)
Den här bör bli ungefär 2.5mm om du skriver ut den. (37,79px/cm)
Jokkocze
Liknande ämnen
» Köpes eller bytes: revell 1:32 ASK-21 segelflygplan
» Fairey Battle huv, eller hel byggsats köpes/bytes, Classic Airframes 1/48
» Plan 1:48 , 1:72 bytes.
» Säljes/Bytes: GWH 1/48 F-15B/D
» Lastbilar bytes
» Fairey Battle huv, eller hel byggsats köpes/bytes, Classic Airframes 1/48
» Plan 1:48 , 1:72 bytes.
» Säljes/Bytes: GWH 1/48 F-15B/D
» Lastbilar bytes
Sida 1 av 1