Min högst fantasifulla modellista som aldrig kommer bli utav att det händer att dessa kommer ut på marknaden
4 posters
Sida 1 av 1
Min högst fantasifulla modellista som aldrig kommer bli utav att det händer att dessa kommer ut på marknaden
Som modellbyggare så har man ju alltid en fantasilista där man alltid hoppas på att ens önskemodeller kommer ut på marknaden
men aldrig kommer hända i ens liv..
Min lista äro följande och då i skala 1/35
Terrängbil 11,13,20
Bv 206,309,2062 och då med TOW-systemet
Stridsvagnarna 37,38,40,41,76 (utan att behöva bygga om torntaket),42
Pansarbilarna 39,41, Brittiska Ferret mkII
KP bilen
Ikv 91
Stormartillerivagnen 43
Pansarvärnskanonvagn 43
Bandkanon 1A
Archer
Pansarterrängbil 180,202,203
Detta min högst flygande önskelista som aldrig kommer bli verklighet, men men sånt är en modellbyggares verklighet
Gäst- Gäst
Sv: Min högst fantasifulla modellista som aldrig kommer bli utav att det händer att dessa kommer ut på marknaden
Dom svenska vagnarna skulle jag också gärna vilja lägga vantarna på men som du säjer kommer det nog aldrig att ske.
Magnus
Magnus
T-34
Sv: Min högst fantasifulla modellista som aldrig kommer bli utav att det händer att dessa kommer ut på marknaden
Visst finns Pebban 302 men jag köper hellre många modeller
för den tusingen istället för den modellen.
för den tusingen istället för den modellen.
Gäst- Gäst
Jag känner inte till svenska millitärfordon så väl och googlade runt lite på fordonen du räknade upp varpå jag såg att det finns en Stormartillerivagn 43 som resinkit i skala 1/35 med lite photoetch och metalband så det är bara att be om påökt i veckopengen
Senast ändrad av Galdrin den fre 05 aug 2011, 22:51, ändrad totalt 1 gång
Galdrin
LV-akan 40/48, Radar PS70 eller PS90 och Centralinstrumentering CIG70 för att göra ett riktigt luftvärn från 1989.
Obed
Haubits 77
Riktig variant av 40mm bofors lvakan med riktiga gubbar till
Bättre variant av UMs skräpmodell av mtlb aka pbv 401
Dragons Le.FH 18 i 1/35 så man kan bygga den i Svensk version
Återsläpp av hkp 4 kanske !!
Riktig variant av 40mm bofors lvakan med riktiga gubbar till
Bättre variant av UMs skräpmodell av mtlb aka pbv 401
Dragons Le.FH 18 i 1/35 så man kan bygga den i Svensk version
Återsläpp av hkp 4 kanske !!
Senast ändrad av Ola den tor 11 aug 2011, 19:40, ändrad totalt 1 gång
Gäst- Gäst
IKV:n finns som resin modell i 1/35...
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:IKV:n finns som resin modell i 1/35...
Man måste väl tyvärr vara mångmiljonär för att köpa sådan (hört att priset ligger runt tusingen)
Gäst- Gäst
Galdrin skrev:Jag känner inte till svenska millitärfordon så väl och googlade runt lite på fordonen du räknade upp varpå jag såg att det finns en Stormartillerivagn 43 som resinkit i skala 1/35 med lite photoetch och metalband så det är bara att be om påökt i veckopengen
Ja det är ju det som är tvunget om man "måste" ha den förstås....bangar hellre och köper fler modeller av samma pris
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» Den där som aldrig blir av.
» Hur man gör stålplåtar utav kartong
» Har ni sett dessa??
» Flygplansjigg, för den som inte har 4 händer
» "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?
» Hur man gör stålplåtar utav kartong
» Har ni sett dessa??
» Flygplansjigg, för den som inte har 4 händer
» "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|