"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?
+5
Henrik Bergman
Matt_Public
Exelon
Janne.S
MiniStuff
9 posters
Sida 1 av 1
"Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?
Kort reflektion denna lördagskväll...
Två forum "slocknar" nästan samtidigt ca 20.00.
Så vad gör folk?
Kan det vara vackra toner ur dumburken? Eller är det något sånt där sportevenemang som jag själv inte förstår tjusningen med? Eller är alla forummedlemmar utom jag på ett hemligt möte i Lyckeknullby?
Två forum "slocknar" nästan samtidigt ca 20.00.
Så vad gör folk?
Kan det vara vackra toner ur dumburken? Eller är det något sånt där sportevenemang som jag själv inte förstår tjusningen med? Eller är alla forummedlemmar utom jag på ett hemligt möte i Lyckeknullby?
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: "Melodi"-festival? Skit-VM? Lr vad händer?
Skulle aldrig falla mej in att se på den där freakshowen som kallas "melodifestivalen" blir bara förbannad av att se skiten.
Inte kan jag bygga heller då övervåningen är full av massa Vasaloppsåkare (plåga sig frivilligt i 9 mil kommer jag heller aldrig göra)
Så det blev ett par avsnitt av Topgear och Vikings för hela slanten.
Inte kan jag bygga heller då övervåningen är full av massa Vasaloppsåkare (plåga sig frivilligt i 9 mil kommer jag heller aldrig göra)
Exelon
Var är "Like"-knappen?Exelon skrev:Skulle aldrig falla mej in att se på den där freakshowen som kallas "melodifestivalen" blir bara förbannad av att se skiten.
Janne.S- Moderator
Jag käkade nachos, tacos och kokosbollar samt spelade en järnhård omgång Boom Street med släkt och vänner.
Jupp, vi vet hur man lever!
Jupp, vi vet hur man lever!
Matt_Public- Master of DNF
Själv satt jag och blandade färg....
Så kul hade jag
/Henrik
Så kul hade jag
/Henrik
Henrik Bergman
Hehe... gott å höra! Blev mest förbryllad över hur tyst det blev i princip samtidigt på två svenska forum. Inte ett pip på minst 4-5 timmar.
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Hehe... gott å höra! Blev mest förbryllad över hur tyst det blev i princip samtidigt på två svenska forum. Inte ett pip på minst 4-5 timmar.
Folk kanske har böjelse för att se mello utan vilja knysta om det , själv glodde jag på senaste X-men medans flickvännen och kompisar till oss kikade på mello
Gäst- Gäst
Hehe, kollade inte igår men har kollat på de andra deltävlingarna. Min sambo kollar på skidor och själv har jag ägnat mig åt Vikings gone wild samt en del byggande igår.
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sjukt barn (igen...) med 41 graders feber och ligga i sängen. Game of thrones blev det här istället
frznlogic
Stughelg för min del.
Ingen mello, men en stekt bit oxfilé och pommes.
Följt av ost och kex.
Tyvärr blev det stekpannan och inte grillen då det blåste styv kuling på altanen.
/Bosse
Ingen mello, men en stekt bit oxfilé och pommes.
Följt av ost och kex.
Tyvärr blev det stekpannan och inte grillen då det blåste styv kuling på altanen.
/Bosse
Marlin
Jag var i köpendanmark och gick mest runt och glanade...
Tydligen skall man dricka massa öl när man är där, men som den småbarnsförälder man är så tappar man ju all ork runt åttatiden och sen är det bara att bädda ner sig och vänta på att hotellfrukosten öppnar!
Tydligen skall man dricka massa öl när man är där, men som den småbarnsförälder man är så tappar man ju all ork runt åttatiden och sen är det bara att bädda ner sig och vänta på att hotellfrukosten öppnar!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:Jag var i köpendanmark och gick mest runt och glanade...
hehe... känner igen det där. Inte för att vi har några småbarn längre, eg inte ens några "barn" då de är myndiga båda två. Men här är det just så ofta en kväll när vi plötsligt är ensamma och vi båda ser på varandra från en varsin soffa runt 21-tiden och undrar om det är ok att lägga sig än...
MiniStuff- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Vad händer den 28-29e mars?
» Flygplansjigg, för den som inte har 4 händer
» Hasegawa 1/72 Tornado GR.4 "No.14 Squadron 90th Anniversary"
» Min högst fantasifulla modellista som aldrig kommer bli utav att det händer att dessa kommer ut på marknaden
» Flygplansjigg, för den som inte har 4 händer
» Hasegawa 1/72 Tornado GR.4 "No.14 Squadron 90th Anniversary"
» Min högst fantasifulla modellista som aldrig kommer bli utav att det händer att dessa kommer ut på marknaden
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|