F4U-5N Corsair - Fujimi 1/72
5 posters
Sida 1 av 1
F4U-5N Corsair - Fujimi 1/72
På FSM så hade de ett gruppbygge kallat weekend madness, och som jag nog nämnde i min F-117 tråd. Här är resultatet av det andra bygget i den galenskapshelgen!
Jag är väl rätt nöjd med den, med tanke på hur den byggts, men den har ju sina skavanker som kanske inte framgår i bild!
Håkan
Jag är väl rätt nöjd med den, med tanke på hur den byggts, men den har ju sina skavanker som kanske inte framgår i bild!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: F4U-5N Corsair - Fujimi 1/72
Stiligt Håkan! =) Vad är det där stora vita som hänger under vänster vingen? Byggdes den på en helg sa du?
Terje
Terje
bjork_larsson
Ett riktigt speed bygge alltså?
Snyggt blev det i alla fall
(det där vita är nog en radar pod skulle jag tro)
Snyggt blev det i alla fall
(det där vita är nog en radar pod skulle jag tro)
Janne.S- Moderator
Okey, tack Janne! Det va la lite det jag misstänkte...
Terje
Terje
bjork_larsson
Tack Terje och Janne!
Njae, jag lyckades inte riktigt hålla 48-timmarsgränsen, men jag hade iaf. kommit så långt att jag fått på dekalerna. Resterande saker som ställ, raketer, pilot och huv kom dit under veckan och nu i helgen som gick. Fast ska man räkna byggtid så har det nog inte gått åt mer än 48 timmar.
Jag byggde ju på stealthen samtidigt, och sen om jag nu ska skylla på nått så tog julhandel och tv-tittande med familjen mer tid än jag räknat med, men den blev ju klar iaf.!
Jo, radar ska det visst vara om jag förstått det rätt!
Håkan
Njae, jag lyckades inte riktigt hålla 48-timmarsgränsen, men jag hade iaf. kommit så långt att jag fått på dekalerna. Resterande saker som ställ, raketer, pilot och huv kom dit under veckan och nu i helgen som gick. Fast ska man räkna byggtid så har det nog inte gått åt mer än 48 timmar.
Jag byggde ju på stealthen samtidigt, och sen om jag nu ska skylla på nått så tog julhandel och tv-tittande med familjen mer tid än jag räknat med, men den blev ju klar iaf.!
Jo, radar ska det visst vara om jag förstått det rätt!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hejsan!
Ja, den blev riktigt snygg!
Poden innehåller radarutrustning för nattjakt.
Limma Lungt!
Stefan
Ja, den blev riktigt snygg!
Poden innehåller radarutrustning för nattjakt.
Limma Lungt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Liknande ämnen
» Fujimi A6-E Intruder
» F-86 Sabre, Fujimi 1/72
» Fujimi A6-E Intruder 1/72
» Alphajet, Fujimi 1/72
» Fujimi A6-E Intruder 1/72