- Hannants - omgång 5
+6
merlin1953packard
Marlin
Hayabusa
cas
Patrik K
MiniStuff
10 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: - Hannants - omgång 5
Kanske är det som hamnat i den lilla butiken på andra sidan stan.. det här måste utredas!
Jokkocze
Jokkocze skrev:Kanske är det som hamnat i den lilla butiken på andra sidan stan.. det här måste utredas!
Det bör det nog vara, skall hamna på en butik som heter Yalla Yalla. enligt uppgifter från DHL så skall det ligga 0,32km från din adress som jag hade, såvida du inte har flyttat? Då kan det ju ha blivit lite galet och då ber jag så hemskt om ursäkt
MiniStuff- Vicesheriff
Yalla Yalla, ja. Den minsta lilla turkbutiken här i stan (Den är verkligen minst, lite under 3m bred och ungefär 7m djup, men de har ändå lyckats klämma in dhl-utlämning där..)
0.32km låter helt fel, då distansmätaren på psykeln brukar säga 7km när jag kommit hem därifrån..
0.32km låter helt fel, då distansmätaren på psykeln brukar säga 7km när jag kommit hem därifrån..
Jokkocze
Fått grejorna, tackar för snabb leverans!
Dessvärre har DHL kört in gaffeltruck eller något i sidan av paketet och förstört en del, hur mycket vet jag inte för än jag gått igenom och kontrollerat alla satserna..
Mvh
Dessvärre har DHL kört in gaffeltruck eller något i sidan av paketet och förstört en del, hur mycket vet jag inte för än jag gått igenom och kontrollerat alla satserna..
Mvh
dm4
Verkar som att Fan är lös på bred front.
Det kanske var bra att man väntande...
Det kanske var bra att man väntande...
Matt_Public- Master of DNF
dm4 skrev:Fått grejorna, tackar för snabb leverans!
Mvh
Det lät inte bra. Hoppas verkligen att de ersätter det som är trasigt, du noterade detta vid hämtning antar jag? Så att det finns liksom noterat att det inte var du som gjorde detta om du förstår vad jag menar, för det kan vara snårigt att ha med såna att göra när de lyckas med dylikt.
Hör av dig om det är något man kan hjälpa till med.
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
"Det var fan den största lådan jag någonsin sett för en sats med resinstolar.." tänkte Jocke när han fick paketet i handen från personen bakom disken. "Försöker han vara rolig eller? Hur ska det här få plats i väskan?"
Jocke tog sitt paket och sprang över gatan för att hämta kebabrullen han tidigare beställt. varpå han hoppade på sin psykel och begav sig hemmåt med sitt enorma paket på styret.
Väl hemma öppnade vår kära hjälte paketet och insåg att han tydligen hade beställt mer än vad han kom ihåg. Helt plötsligt blev det hela glasklart och det fanns bara en sak kvar att göra - hälla ut allt förpackningsmaterial och rulla runt i det, med resinstolarna i säkert förvar på skrivbordet tillsammans med det andra mysteriska innehållet...
Och så levde han lyckligt i alla sina dagar.
(uuh.. råkade bara..)
Jocke tog sitt paket och sprang över gatan för att hämta kebabrullen han tidigare beställt. varpå han hoppade på sin psykel och begav sig hemmåt med sitt enorma paket på styret.
Väl hemma öppnade vår kära hjälte paketet och insåg att han tydligen hade beställt mer än vad han kom ihåg. Helt plötsligt blev det hela glasklart och det fanns bara en sak kvar att göra - hälla ut allt förpackningsmaterial och rulla runt i det, med resinstolarna i säkert förvar på skrivbordet tillsammans med det andra mysteriska innehållet...
Och så levde han lyckligt i alla sina dagar.
(uuh.. råkade bara..)
Jokkocze
MiniStuff skrev:dm4 skrev:Fått grejorna, tackar för snabb leverans!
Mvh
Det lät inte bra. Hoppas verkligen att de ersätter det som är trasigt, du noterade detta vid hämtning antar jag? Så att det finns liksom noterat att det inte var du som gjorde detta om du förstår vad jag menar, för det kan vara snårigt att ha med såna att göra när de lyckas med dylikt.
Hör av dig om det är något man kan hjälpa till med.
/Markus
De hade noterat detta vid utlämningsstället. Vet hur jobbigt det är att reklamera så jag avstod (iaf där på plats) och chansade. Visar sig att det endast är boxarten på vissa modeller som är mos, innehållet har klarat sig. Dock lite tråkigt på nya pryttlar. Nu har jag två års byggande framför mig (jag som sålde min gamla stash för att bara köra en och en modell, jaja..)
Mvh
dm4
Katten tackar så hjärtligt för lådan. "Den ska komma väl till aaan... zzzZZzzZZzz"
Jokkocze
Snuttig katt.
En Hannants-beställning har något för precis alla!
En Hannants-beställning har något för precis alla!
Matt_Public- Master of DNF
Så himla go! Verkar som din katt har något gemensamt med våra katter, så fort en tom el halvfull för den delen så är de där. Dessutom brukar de tycka om att gnaga på dem.
MiniStuff- Vicesheriff
Gnaga gör han inte, vilket jag tycker känns logiskt. Han vill väl inte bita sönder sitt nya slappställe?
Han har knappt rört sig ur den där jäkla lådan på hela dagen. Gick väl upp för att käka lite, men utöver det har det varit enbart låda ^^
Han har knappt rört sig ur den där jäkla lådan på hela dagen. Gick väl upp för att käka lite, men utöver det har det varit enbart låda ^^
Jokkocze
typiskt katt... gör bara vad de vill och inte ett dyft utöver det gud så skönt
MiniStuff- Vicesheriff
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|