Ruin och annat pyssel
+9
MiniStuff
johan r
Jörgen.E
Fisken35
Matt_Public
T-34
cas
Janne.S
Gigabyte
13 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Diorama
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Ruin och annat pyssel
Ser vajjert ut!
Din senaste order är på väg och gissa om jag blev förvånad då det var de figurer jag tänkte på när du tidigare i tråden nämnde om barn som skulle rädda kissen
Ser fram emot fortsättningen...
/M
Din senaste order är på väg och gissa om jag blev förvånad då det var de figurer jag tänkte på när du tidigare i tråden nämnde om barn som skulle rädda kissen
Ser fram emot fortsättningen...
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Inget går upp mot söta djur när man vill engagera. Bra där!
Matt_Public- Master of DNF
Det är ser ju ytterligt lovande ut! Spännande är förnamnet!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack för alla glade kommentarer
Jo Markus ( Tack för snabb service ) dom bli kalas som busiga glin som retar den gamle mannen på gatan nedan för .. eller som katt räddare ....
tack för titten
Jo Markus ( Tack för snabb service ) dom bli kalas som busiga glin som retar den gamle mannen på gatan nedan för .. eller som katt räddare ....
tack för titten
Gigabyte
Ser ut som samma snubbe från MK35 jag har tänkt att använda till min polska Hetzer vagn.
Magnus
Magnus
T-34
T-34 skrev:Ser ut som samma snubbe från MK35 jag har tänkt att använda till min polska Hetzer vagn.
Magnus
Jo jag använder han som hojtgubbe , , Figuren är fint gjuten skarpa detaljer,, skall bli intressen och se om mitt måleri kan ge den den rättvisa som denna fina figur förtjänar
Gigabyte
pillade lite till i går kväll (läs natt .)
lite almerings järn gjort av ledningstråd lite dissolved putty så att det blev lite grövre struktur,, lite grundfärg skall på hela modellen nu
lite almerings järn gjort av ledningstråd lite dissolved putty så att det blev lite grövre struktur,, lite grundfärg skall på hela modellen nu
Gigabyte
övervåning klar ,,skall tapet på nedre våning och en massa bråte ,,som dörrar ...fönster ,,allt i en ända röra ......
Gigabyte
Tack ,,,,,,,men det funkar inte ,,,,,,, jag får börja om , eller så åker den i det runda arkivet,,,,,,,
Gigabyte
Ta det lite lugnt nu Kent. Inte hiva det där. Det måste ju gå att fixa.
Vad är det som inte funkar?
Magnus
Vad är det som inte funkar?
Magnus
T-34
Den är inte "trovärdig" det är ett hafsverk ,, om man skall vara ärlig ,, man tappar mer än vad man tror på ett år ,,
nå ja det är väl bara att börja på ett nytt bygge ,,,
nå ja det är väl bara att börja på ett nytt bygge ,,,
Gigabyte
en del byggen går åt skogen ,, denna hobbyn är sådan ,,men det finnes hur många nya objekt att både lyckas och misslyckas med,, så nu väntar nya missöden ,,
Gigabyte
Jag antar att du tycker det kommer bli lite lurigt att tapetsera på nedre våningen...eller, jag hörde en gång om en gynikolog som sin vana trogen tapetserade sin lägenhet genom brevinkastet i ytterdörren, om han kunde lyckas med det så kommer du fixa det här galant
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Fisken35 skrev:Jag antar att du tycker det kommer bli lite lurigt att tapetsera på nedre våningen...eller, jag hörde en gång om en gynikolog som sin vana trogen tapetserade sin lägenhet genom brevinkastet i ytterdörren, om han kunde lyckas med det så kommer du fixa det här galant
Fredrik
Det kan man ju kalla yrkesskada
Gigabyte
Femti spänn på att han har ett dykarur.Gigabyte skrev:Fisken35 skrev:Jag antar att du tycker det kommer bli lite lurigt att tapetsera på nedre våningen...eller, jag hörde en gång om en gynikolog som sin vana trogen tapetserade sin lägenhet genom brevinkastet i ytterdörren, om han kunde lyckas med det så kommer du fixa det här galant
Fredrik
Det kan man ju kalla yrkesskada.
Matt_Public- Master of DNF
Minst sagt, det är nästan dags att sluta då.
Det har han säkert, säker ner till fem atmosvärer.
Det har han säkert, säker ner till fem atmosvärer.
Fisken35
Lade på en puts av gipsspackel,, vädrat med Mig pigment ,ruinen har ju onekligen brunnit,,, men det har gått ett par år sedan branden ,, så vad kan ha hänt under ca 5 år ,,lite grön mossa o mögel ,,, en vild-vinsranka på väggen ,, vi får se vad det blir ,,,
Gigabyte
Vad fint!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Fråga Ruin vägg till diroama.
» I brist på annat.
» Ett annat intresse jag har...
» Något annat än pledge?
» FW190 1:32 resin eller annat..m