Pz.Kpfw.IV Ausf -D
5 posters
Sida 1 av 1
Pz.Kpfw.IV Ausf -D
Hej
det skall bli en med add on armor .. är ju lite vassare i utseendet och en korg på tornet
bygget är en Dragon med lite extra pyssel
det skall bli en med add on armor .. är ju lite vassare i utseendet och en korg på tornet
bygget är en Dragon med lite extra pyssel
Senast ändrad av Gigabyte den sön sep 25 2011, 03:37, ändrad totalt 1 gång
Gigabyte
Sv: Pz.Kpfw.IV Ausf -D
Du övergav ruinen helt och hållet alltså, eller ska den in i det diot till slut?
Ska bli intressant att följa, har en liknande Tamiya som ligger och väntar.
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Fisken35 skrev:Du övergav ruinen helt och hållet alltså, eller ska den in i det diot till slut?
Fredrik
Nej Fredrik,, inget dio till denna ,,,jo ruinen ,,jo den ja,, ääää den får väl ligga i malpåse
Gigabyte
så när jag äntligen fick tid över ,,,,så har jag bara vrid och vänt på det främre drivhjulet,,, jag fick ej det att passa ,, så jag fick ta annart drivhjul som följde med i lådan men som inte stämmer med den version som jag tänker bygga,
det verkar som detalj 39 och 38 som sitter på den separata gjutstammen inte passar med drivhjulen 32-36
det verkar som detalj 39 och 38 som sitter på den separata gjutstammen inte passar med drivhjulen 32-36
Gigabyte
Åh! låter som en Dragon-beskrivning som kanske inte är helt överens med verkligheten
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Åh! låter som en Dragon-beskrivning som kanske inte är helt överens med verkligheten
Nä
men undrar om inte jag gör något fel ,,
Gigabyte
Tuff! Den ser inte så "välhängd" ut med den korta pipan, men storleken har ju ingen betydelse
Vad är det med Dragon och knepiga byggbeskrivningar?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
CAS skrev:Tuff! Den ser inte så "välhängd" ut med den korta pipan, men storleken har ju ingen betydelse
Själva byggbeskrivningen är väl som vanligt lite rörig,, men den är inte problemet,,, utan att delarna ser inte ut att passa,,, går ej att få ihop ett drivhjul med dom delarna som är anvisade enl ritingen ,,
Gigabyte
Liknande ämnen
» Pz.Kpfw. IV Ausf.D Dragon 1:35
» Dragon 1/35 Pz.Kpfw III Ausf. E
» Pz.Kpfw. IV Ausf. H4, Academy 1/35
» Dragon Pz.Kpfw. III Ausf.J 1:35
» Dragon Pz.Kpfw IV. Ausf.H Late Prod. 1/35
» Dragon 1/35 Pz.Kpfw III Ausf. E
» Pz.Kpfw. IV Ausf. H4, Academy 1/35
» Dragon Pz.Kpfw. III Ausf.J 1:35
» Dragon Pz.Kpfw IV. Ausf.H Late Prod. 1/35
Sida 1 av 1