IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden

3 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden Empty Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden

Inlägg av Warsawpact tis jan 06 2009, 16:54

Hallå allihopa.

Jag lägger upp denna tråden där man kan fråga om tips om man kört fast på något spel, prata om spel i allmänhet eller diskutera ett ev. nytt spelinköp ( är det bra / dåligt ? )
Det skall finnas ett bra antal Tv-spels filurer här på forumet, mig inkluderat, så jag hoppas att denna tråden kommer till användning.
En perfekt plats där fullfjädrade "fan-boy" debatter kan gå av stapeln.

Mycket nöje!


Mvh Chrille
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden Empty Sv: Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden

Inlägg av JOooCKE tis jan 06 2009, 17:30

ja det var nog best att du skapade den här tråden så att vi inte kapade mirage tråden Razz
för att prata om tv-spel Smile
Men varför valde du att ha playstation 3 först i rubriken för ??? Grrr Suspect lol!
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden Empty Sv: Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden

Inlägg av Warsawpact tis jan 06 2009, 18:06

JOooCKE skrev:ja det var nog best att du skapade den här tråden så att vi inte kapade mirage tråden Razz
för att prata om tv-spel Smile
Men varför valde du att ha playstation 3 först i rubriken för ??? Grrr Suspect lol!


Oooops, det var nog en vanesak. Embarassed
Sorry, det var inte meningen att diskriminera de icke- PS3 användarna!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden Empty Sv: Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden

Inlägg av Stefan E tis jan 06 2009, 18:36

Hejsan!

Kul att du lade upp den här tråden eftersom jag är en inbiten Gamer sedan mer än 10 år!

Vi skaffade vår första dator 1995, och den skulle bara användas för mina studier på Universitetet och att betala räkningar på.
Spel o sånt tjafs skull man ju inte bara ta i, tyckte jag då.

Hur det än var så fick jag med några PC-spel, bland annat QuakeII, och det blev liggande i en låda i ett halvår.
En dag när jag inte hade något att göra tänkte jag; "Skall kolla vad det är för skräp dom skickat med".

Jag skickade i skivan och började spela, plötsligt hade det gått SEX TIMMAR!
Sedan dess har jag varit fast i PC-spelandets underbara värld!

Jag gillar FPS skjutspel och har spelat bla. QuakeII, Unreal, UnrealII, med flera.
Min absoluta favorit är Half-Life serien, jag har spelat igenom allt som kommit upp till HL2, Episode1.

Andra favoriter; GTA San Andreas (och hela GTA serien), Morrowind, Oblivion, No One Lives Forever 1 och 2, Outcast, Grim Fandango, Max Payne bara för att nämna några få.

Just nu spelar jag;

Half-Life 2, Episode 1 (FPS)
Oblivion (Rollspel/Äventyr)
Crysis (FPS)

Jag gillar PC som "konsol", fungerar bättre med tangentbord o mus tycker jag.

Ser fram emot många intressanta diskussioner här!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden Empty Sv: Playstation3, Xbox360, Nintendo, Wii och PC-spels tråden

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet