Japanese Chi Ha tank - färdig!
4 posters
Sida 1 av 1
Japanese Chi Ha tank - färdig!
Dags att ställa den i hyllan som färdig! Jag skulle få några japaner, så det kanske blir ett minidio senare!
That's all folks!
Håkan
That's all folks!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: Japanese Chi Ha tank - färdig!
Så söt liten tank
Hehe, märksatt stridsvagnar inte var japanernas starka sida i VK2 .....men dom e ful-snygga på något sätt!
Snyggt jobbat Håkan!
Hehe, märksatt stridsvagnar inte var japanernas starka sida i VK2 .....men dom e ful-snygga på något sätt!
Snyggt jobbat Håkan!
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Så söt liten tank
Snyggt jobbat Håkan!
De är charmiga de där Japanska tanksen.
Var lite omvändt på sitilla havs fronten för amerikanerna då deras Shermans ansågs som rejält maffiga tanks av japanerna medans de på Europas västfront var som japansernas i själva verkat....klena när de kom i strid emot tyskarnas Panthers och Tigers.
Jag har en bok om Japanska tanks från Osprey Publishing som är otroligt bra. Bara att hojta till om du tar dig ann en till japp tank så kan jag scanna lite ref-bilder + camo och maila.
/
Chrille
Warsawpact- Starwarsviritous
Snyggt Håkan, är mycket imponerad över folk som lyckas pula ihop så små modeller.
Magnus
Magnus
T-34
Värt att nämna om du vill sattsa vidare på Japanska tanks i större skala så har FineMolds run 5-7 mycket, mycket fina japanska tank kits.
De har även crew + diverse annat man någonsin kan önska sig som tillbehör till japp-tanksen.
Kempe har en trave med japanska tanks från FintMögel som du någon gång är i Göteborg.
De har även crew + diverse annat man någonsin kan önska sig som tillbehör till japp-tanksen.
Kempe har en trave med japanska tanks från FintMögel som du någon gång är i Göteborg.
Warsawpact- Starwarsviritous
Tack för kommentarerna!
Christer, om jag bygger nån mer japansk tank, så ska jag hojta!
Fint Mögel - hmm, låter lite dyrt! Fast det kanske det inte är! Får ta och kolla på Kempes när jag kommer upp nångång!
Håkan
Christer, om jag bygger nån mer japansk tank, så ska jag hojta!
Fint Mögel - hmm, låter lite dyrt! Fast det kanske det inte är! Får ta och kolla på Kempes när jag kommer upp nångång!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» Japanese Chi Ha tank - Airfix 1/72
» Japanese tank Type 97 Chi ha 1/35
» NVA Cottbus 1990 - T-55AM 7th Tank Division, Tank Regiment 15
» T-34/76 Flamethrower tank
» Grot Tank..
» Japanese tank Type 97 Chi ha 1/35
» NVA Cottbus 1990 - T-55AM 7th Tank Division, Tank Regiment 15
» T-34/76 Flamethrower tank
» Grot Tank..