Yak-38 (Hobby Boss 1/48)
+11
Janne.S
Stefan E
Warsawpact
T-34
Gigabyte
Marlin
cas
Jörgen.E
Matt_Public
Viggen
ernie87
15 posters
Sida 1 av 1
Yak-38 (Hobby Boss 1/48)
Efter en liten försening så kommer nu några bilder på mitt senaste bygge. Hoppas ni gillar den, även om formerna på kärran inte är dom allra vackarste så tycker jag att Yaken är riktigt fräsig.
Personligen så är jag rätt så nöjd med bygget, några saker hade kunnat bli bättre men men..
Personligen så är jag rätt så nöjd med bygget, några saker hade kunnat bli bättre men men..
ernie87
Sv: Yak-38 (Hobby Boss 1/48)
Den där blev ju hur fräck som helst.
Ett mycket snyggt bygge.
Du ska absolut vara nöjd med detta bygge.
Ett mycket snyggt bygge.
Du ska absolut vara nöjd med detta bygge.
Viggen
Vilket vidunder! Vilken fart och fläkt!
Raketkapslar gör allt sexigare, och en sådan finish...
Raketkapslar gör allt sexigare, och en sådan finish...
Matt_Public- Master of DNF
Den blev ju hur läcker som helst!
Går ju inte med ord att beskriva hur knepig och ful kärran är, men ändå så frän på ett härligt ryskt traktorvis
Snyggt jobbat!
Går ju inte med ord att beskriva hur knepig och ful kärran är, men ändå så frän på ett härligt ryskt traktorvis
Snyggt jobbat!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Oj jösses!! Du har fått till en fantastisk realistisk ton i färgerna och en underbar pre-shade.
Verkligen ett snyggt bygge rakt igenom.
Verkligen ett snyggt bygge rakt igenom.
Warsawpact- Starwarsviritous
Riktigt råhäftig och fult brutal kärra som bara Ryssarna kan få ihop!
Snyggt Bygge!
Stefan
Snyggt Bygge!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Först så säger jag Snyggebygge
Sedan säger jag att det är något för hård preshade för min smak men i övrigt ett bra snyggt och proffsigt bygge
Sedan säger jag att det är något för hård preshade för min smak men i övrigt ett bra snyggt och proffsigt bygge
Caverö
Riktigt snyggt. Kan vara blixten som förstärker kontrasten och gör preshaden så kraftig. Riktigt coolt ryssplan.
linusorn
Kul att ni gillar den!
Jo på dom bilderna så syns preshaden lite väl mkt, den är inte lika kraftig i verkligheten.
Personligen så tycker jag om när preshaden syns lite extra vilket den inte gjorde helt efter att täckfärgen sprutades på så jag la en postshade samt ljusade upp panelerna för att få den att framstå lite mer.
Men som sagt, den är inte lika tydlig i naturligt ljus:)
Undra vad man ska börja på här näst?...Jag har börjat lite smått på en 1/32 Spitfire Vb från HobbyBoss men jag är som sugen på att ist bygga Trumpeters Su-25 1/32 som jag fick med mig från Polen resan:))
Jo på dom bilderna så syns preshaden lite väl mkt, den är inte lika kraftig i verkligheten.
Personligen så tycker jag om när preshaden syns lite extra vilket den inte gjorde helt efter att täckfärgen sprutades på så jag la en postshade samt ljusade upp panelerna för att få den att framstå lite mer.
Men som sagt, den är inte lika tydlig i naturligt ljus:)
Undra vad man ska börja på här näst?...Jag har börjat lite smått på en 1/32 Spitfire Vb från HobbyBoss men jag är som sugen på att ist bygga Trumpeters Su-25 1/32 som jag fick med mig från Polen resan:))
ernie87
Liknande ämnen
» Hobby Boss F-16B
» Hobby boss 1/72 AH-1S Cobra
» MiG-17PF Fresco, 1/48 Hobby Boss
» Hobby Boss 1/72 Grumman F9F-2 Panther
» YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)
» Hobby boss 1/72 AH-1S Cobra
» MiG-17PF Fresco, 1/48 Hobby Boss
» Hobby Boss 1/72 Grumman F9F-2 Panther
» YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)
Sida 1 av 1