MARDER III M
+5
Azgaron
Linus
Caverö
Janne.S
Gigabyte
9 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: MARDER III M
Köpte en Tristar modell av en Pz38(t) med lösa bandlänkar också i Mariestad. Har inte börjat bygga den men där var som sagt också lösa länkar.
Magnus
Magnus
T-34
Den har fått väldigt fin kritk av många så den blir kul att följa senare i vår , Dragon har ju börjat köra med Hängslen dom kallar den DS och dom tycker att dom SÅÅ fina , men det är och förblir Hängslen om än lite bättre men inget att ha ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,T-34 skrev:Köpte en Tristar modell av en Pz38(t) med lösa bandlänkar också i Mariestad. Har inte börjat bygga den men där var som sagt också lösa länkar.
Magnus
Gigabyte
Har Dragon gått över från lösa till gummiband? Känns som det går åt fel håll.
Tycker dessutom att det kan vara lite svårt att få färgen att fästa ordentligt påp gummibanden även om jag brukar måla band med Humbrol.
Magnus
Tycker dessutom att det kan vara lite svårt att få färgen att fästa ordentligt påp gummibanden även om jag brukar måla band med Humbrol.
Magnus
T-34
så har fått på banden av typ hängslen , och vädrat ,så i helgen blir den klar
Gigabyte
tack janne och magnus , nu har jag liksom slut på idéer hur jag skall vädra vidare ,jag övervädrar mina bygge, så jag får dra i handbromsen nu och se hur det blir med dekaler o mattlack
Senast ändrad av Gigabyte den tor mar 05 2009, 20:15, ändrad totalt 2 gånger
Gigabyte
Det ser riktigt bra ut Giga
Skulle vara riktigt roligt att se lite mer bilder.
//Johan
Skulle vara riktigt roligt att se lite mer bilder.
//Johan
johan r
hehehehe.....svårt att hålla rätt på namnen Caverö? är det limångorna som har satt sina spår?
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:hehehehe.....svårt att hålla rätt på namnen Caverö? är det limångorna som har satt sina spår?
Jag tror nog att det stämmer för ibland ser jag att jag också har blandat i hopp namnen
JOooCKE
Caverö skrev:OOOps sorry giga.Tjusig bygge av ett grymt objekt.
He´he . ingen fara jag har åxå gjort samma sak lätt gjort
och tack alla för eran respons på bygget, den blir klar i helgen hoppas jag
Gigabyte
Tjusigt Giga! Ska ta och kolla närmare på den i bildrutan!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|