Bra Mustang III-modeller i 1:72?
3 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Bra Mustang III-modeller i 1:72?
Dags för lite polska Mustanger snart! Och jag får börja kika på tillverkare jag aldrig har köpt något av, måste nämligen köpa lite Mustang III:or, med Malcolm-hood. Såg att Academy och Hobbyboss har någon/några - någon som har erfarenhet av dessa..? Kits´en och om det är något annat speciellt såsom roliga after-market-prylar till någon av dem. Andra förslag välkomnas gärna det med!
Fick de roliga dekalerna här och kommer bl a att vilja bygga Mustangen på framsidan:
Fick de roliga dekalerna här och kommer bl a att vilja bygga Mustangen på framsidan:
Tobias
Sv: Bra Mustang III-modeller i 1:72?
Har inte erfarenhet av just Mustanger men har byggt två st Academy-flyg av senare standard och tyckte de flöt ihop fint med bra detaljering.
Sen är jag ingen flygexpert då. Men iaf.
Sen är jag ingen flygexpert då. Men iaf.
MiniStuff- Vicesheriff
Får väl köpa en (eller två? ) av varje kanske.. Hehe. Inga konstigheter med Academy då?
Tobias
En del klagar på deras dekaler, men det känns som ett sekundärt problem med alla AMS som finns idag.
Jag använde dem som var i lådan och tyckte de funkade fint.
Jag använde dem som var i lådan och tyckte de funkade fint.
MiniStuff- Vicesheriff
Academys dekaler var förr i tiden rätt tjocka rackare. Numera (och då har dom svarta lådor med lite styling på) så kan det vara Cartograph-tryckta dekaler och då är det godis!
Men modellen lär nog vara fin
Men modellen lär nog vara fin
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Dekaler är minsta problemet! Jag har en fin bunt och har siktat in mig på lite för USAAF också, aftermarket.
Får bli en liten beställning den 25:e då, hehe.
Får bli en liten beställning den 25:e då, hehe.
Tobias
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet