Skala 2013 Norge
3 posters
Sida 1 av 1
Skala 2013 Norge
Hotel bokat, och anmäld i Tävlingen.
Blir 2 från Dalarna som åker.
Fler som skall dit? Måste ju vara ganska nära för dej Mackan.
Blir 2 från Dalarna som åker.
Fler som skall dit? Måste ju vara ganska nära för dej Mackan.
Kent
Sv: Skala 2013 Norge
Det låter roligt!
Se till att fixa ett saftigt bildreportage, och många medaljer!
Se till att fixa ett saftigt bildreportage, och många medaljer!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Halloj!
Jo jag planerar faktiskt att åka, och det blir som det ser ut nu som privatperson och inte med butiken. Lite krångligt att dra med sig saker över gränsen. Har inte fått svar på vad man behöver göra och hur det skall gå till, väntar på Norska myndigheter.
Så med stor sannolikhet är jag på plats med lite att ställa ut också, inget direkt nytt utan sånt som jag haft med på svenska tävlingar tidigare.
Bor nog inte kvar då det är knappt 2 timmars bilväg för min del.
/M
Jo jag planerar faktiskt att åka, och det blir som det ser ut nu som privatperson och inte med butiken. Lite krångligt att dra med sig saker över gränsen. Har inte fått svar på vad man behöver göra och hur det skall gå till, väntar på Norska myndigheter.
Så med stor sannolikhet är jag på plats med lite att ställa ut också, inget direkt nytt utan sånt som jag haft med på svenska tävlingar tidigare.
Bor nog inte kvar då det är knappt 2 timmars bilväg för min del.
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Anmält ett gäng figgar och modeller. Åker dit på lördag för incheckning och förhoppningsvis en mycket trevlig o kul helg med intressanta föredrag o umgänge med fler plastvrängare.
/Mrks
/Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Det verkar som Eduard skall göra ett personligt uppdykande därborta i Norje...Kul!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Stämmer. Och Marcus Nicholls skall hålla låda. Han är typ som en Brittisk Janne, snabb som attan bygger allt och gör det bra.
MiniStuff- Vicesheriff
Kent
Lägg gärna bilderna i tråden om Skala 2013 jag skapade tidigare så kan vi samla alla bilder på ett och samma ställe
Gött å se att du är hemma i ett stycke!
Gött å se att du är hemma i ett stycke!
MiniStuff- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Skala 2013
» Skala 2013 - Rapport av Ulf Lundberg/IPMS Stockholm
» Spitfire kraschlandar i Norge 21/8-2010
» IPMS NORGE ØNSKER VELKOMMEN TIL SKANDINAVIAS STØRSTE MODELLSHOW. ............................. SE PROGRAM.........................
» JAS 39 E Skala 1:1
» Skala 2013 - Rapport av Ulf Lundberg/IPMS Stockholm
» Spitfire kraschlandar i Norge 21/8-2010
» IPMS NORGE ØNSKER VELKOMMEN TIL SKANDINAVIAS STØRSTE MODELLSHOW. ............................. SE PROGRAM.........................
» JAS 39 E Skala 1:1
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet