Jas-39C Gripen från Kitty Hawk - Förhandsboka!
+2
Matt_Public
MiniStuff
6 posters
Sida 1 av 1
Jas-39C Gripen från Kitty Hawk - Förhandsboka!
Hej alla goa glada flygbyggare!
Som ni redan vet är en ny Gripen på väg till oss i skala 1/48. Den bör om allt går som det skall landa i lagret i slutet av april detta nådens år 2013 och utleveranser påbörjas till er påbörjas kort där efter.
Jag erbjuder de som förhandsbokar denna innan den har anlänt till det facila priset av 499:- (+frakt), pris när den väl har anlänt blir 550:-
Skicka ett PM med hur många (!) du/ni vill boka samt adress, mobil mm som behövs vid leverans. Välj även ett betalningssätt: PayPal/kortbetalning, Bankgiro eller Postförskott.
/Markus
*edit: för er som kommer på plastkollot i år så kan ni få den levererad då
Som ni redan vet är en ny Gripen på väg till oss i skala 1/48. Den bör om allt går som det skall landa i lagret i slutet av april detta nådens år 2013 och utleveranser påbörjas till er påbörjas kort där efter.
Jag erbjuder de som förhandsbokar denna innan den har anlänt till det facila priset av 499:- (+frakt), pris när den väl har anlänt blir 550:-
Skicka ett PM med hur många (!) du/ni vill boka samt adress, mobil mm som behövs vid leverans. Välj även ett betalningssätt: PayPal/kortbetalning, Bankgiro eller Postförskott.
/Markus
*edit: för er som kommer på plastkollot i år så kan ni få den levererad då
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: Jas-39C Gripen från Kitty Hawk - Förhandsboka!
PM kommer!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Nytt om Gripen från Kitty Hawk:
Dessvärre så är denna modell försenad från tillverkaren. Detta är tråkigt men nog också positivt då det med stor sannolikhet betyder att eventuella "fel" mm blir rättade innan den kommer ut i handeln, det är iaf den information jag har fått.
Så ny leveransvecka/månad ser ut att bli först i slutet av juni.
/Markus
p.s. detta betyder så klart då att det inte blir någon leverans av dem nästa vecka. :/ d.s.
Dessvärre så är denna modell försenad från tillverkaren. Detta är tråkigt men nog också positivt då det med stor sannolikhet betyder att eventuella "fel" mm blir rättade innan den kommer ut i handeln, det är iaf den information jag har fått.
Så ny leveransvecka/månad ser ut att bli först i slutet av juni.
/Markus
p.s. detta betyder så klart då att det inte blir någon leverans av dem nästa vecka. :/ d.s.
MiniStuff- Vicesheriff
Jaha
Då får jag väl tröstköpa mig något annat av dig.
/Bosse
Då får jag väl tröstköpa mig något annat av dig.
/Bosse
Marlin
Äsch då.
Nåja, världen går nog inte under...
Nåja, världen går nog inte under...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Uppdatering:
Packning pågår.
/Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Kitty Hawk´s JAS 39 Gripen C
» SAAB JAS 39C Gripen, 1/48 Kitty Hawk
» Kitty Hawk?
» Kitty Hawk!!!
» Kitty Hawk Su-34 1/48
» SAAB JAS 39C Gripen, 1/48 Kitty Hawk
» Kitty Hawk?