Pz.Kpfw. IV F2(G)
+3
Matt_Public
Stefan E
Hayabusa
7 posters
Sida 1 av 1
Sv: Pz.Kpfw. IV F2(G)
Byggsatsen kommer från Dragon och skalan är 1/72. Träplattan kommer från Panduro, men just denna finns nog tyvärr inte kvar i deras sortiment längre.
Det här nog en av Dragons absolut bästa modeller i just denna skala, riktigt fin. Vädringsprocessen är inte riktigt klar, men nu handlar det mest om lite småjusteringar här & där.
Det här nog en av Dragons absolut bästa modeller i just denna skala, riktigt fin. Vädringsprocessen är inte riktigt klar, men nu handlar det mest om lite småjusteringar här & där.
Hayabusa
VA???
1/72????
Jag var ABSOLUT säker på att det var 1/35!
Mycket, mycket snyggt byggt!
Stefan
1/72????
Jag var ABSOLUT säker på att det var 1/35!
Mycket, mycket snyggt byggt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Det enda som det där bevisar att du har ruskigt stora händer.
Skämt åsido: Iskallt! Mästerligt!
Också: klart frän pyttepanzer-platta du fått till.
Skämt åsido: Iskallt! Mästerligt!
Också: klart frän pyttepanzer-platta du fått till.
Matt_Public- Master of DNF
Oj så snyggt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Snyggt Diorama, riktig snygg Panzer, :cheers:gillar vädringen verkligen, leran, lerspåren, detaljer som tunnan i snön, e ju svag för vädring som e så frbskt kul
Har Alldrig byggt tanks
Har Alldrig byggt tanks
Mal
Riktigt snyggt. Som de andra säjer var jag också ganska säker på att det var 1:35. Kanon.
Magnus
Magnus
T-34
Tack för kommentarerna, det värmer gott
Det är en jättefin liten byggsats med otroligt fina detaljer, tyvärr syns det lite dåligt på bilderna. Här är en länk till en review med sprue-shots:
http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=5395
Detta är mitt 2:a pansarbygge i 1:72 som jag byggt färdigt (har ett 3:e på gång) och jag måste säga att jag gillar denna skala. Tar dessutom mkt mindre plats i hyllorna
Det är en jättefin liten byggsats med otroligt fina detaljer, tyvärr syns det lite dåligt på bilderna. Här är en länk till en review med sprue-shots:
http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=5395
Detta är mitt 2:a pansarbygge i 1:72 som jag byggt färdigt (har ett 3:e på gång) och jag måste säga att jag gillar denna skala. Tar dessutom mkt mindre plats i hyllorna
Hayabusa
Har ändrat & grejat lite med basen. Bl a har "marken" fått lite andra färgtoner och vagnen sitter lite bättre nu.
Hayabusa
Kul att du gillar den, Mal.
Efter lite mer småpyssel med vädring etc så får detta bygge anses färdigt.
Efter lite mer småpyssel med vädring etc så får detta bygge anses färdigt.
Hayabusa
Liknande ämnen
» Pz-kpfw III
» KV-2 aka pz.kpfw 754(r) skala 1/35
» Pz.Kpfw. IV Ausf.D Dragon 1:35
» Pz.Kpfw.IV Ausf -D
» Pz.Kpfw. IV Ausf. H4, Academy 1/35
» KV-2 aka pz.kpfw 754(r) skala 1/35
» Pz.Kpfw. IV Ausf.D Dragon 1:35
» Pz.Kpfw.IV Ausf -D
» Pz.Kpfw. IV Ausf. H4, Academy 1/35
Sida 1 av 1