F4F-3 Wildcat " Shook me all night long" (Trumpeter 1/32)
5 posters
Sida 1 av 1
F4F-3 Wildcat " Shook me all night long" (Trumpeter 1/32)
Nå men sådär, nu är hon uppe på nätet också, helt klart ett roligt bygge fasten passformen lämnar en del att önska på sina ställen..
Senaste tiden har jag byggt klart T-34 diot som figurerat i bakgrunden på vissa av mina bilder samt petat lite sporadiskt på Revells PV-1 Ventura allt i väntan på en del resin godis till mitt stundande F-16 bygge. Självklart i 1/32
On to the pics:
Massa bilder vart det, hoppas ingen misstycker. Det tråkiga med att fota sina byggen och sen kolla på bilderna är att bilderna är så BRUTALT ärliga :/
Har fixat till en del av missarna efter fotograferingen. Är väl tyyyp nöjd med denna, tycker att Mal´s blev F*N så mycket snyggare ! haha
// Ernst
Senaste tiden har jag byggt klart T-34 diot som figurerat i bakgrunden på vissa av mina bilder samt petat lite sporadiskt på Revells PV-1 Ventura allt i väntan på en del resin godis till mitt stundande F-16 bygge. Självklart i 1/32
On to the pics:
Massa bilder vart det, hoppas ingen misstycker. Det tråkiga med att fota sina byggen och sen kolla på bilderna är att bilderna är så BRUTALT ärliga :/
Har fixat till en del av missarna efter fotograferingen. Är väl tyyyp nöjd med denna, tycker att Mal´s blev F*N så mycket snyggare ! haha
// Ernst
ernie87
Sv: F4F-3 Wildcat " Shook me all night long" (Trumpeter 1/32)
Shit vad snygg den där kärra är ...Satana.. gillar vädringen.. precis rätt och lagom
Just Lovit...Den är ju såå snygg
En låt till din ära....Rätt Passande
Byggena får lite Ac/Dc titlar , det gillas rejält
Just Lovit...Den är ju såå snygg
En låt till din ära....Rätt Passande
Byggena får lite Ac/Dc titlar , det gillas rejält
Mal
Ah, den bidde tjusig den!
Alltid gillat färglada maskiner från innan kriget!
Mycket vacker!
Alltid gillat färglada maskiner från innan kriget!
Mycket vacker!
Janne.S- Moderator
Grymt läcker i den färgsättningen!
Jag gissar vilt på att du inte använde Alclad till den, men vad körde du istället?
Urtjusigt oavsett!
Jag gissar vilt på att du inte använde Alclad till den, men vad körde du istället?
Urtjusigt oavsett!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tacka tackar:)
Helt rätt, inge Alclad här inte. Jag använde mig av Mr Metal Color - chrome Silver nr 211, som sedan putsades upp.
Har dock slut av denna fräsiga färg och jag kommer inte ihåg vart jag köpt den:/ Någon som vet vart man får tag på denna?
Gärna inom sverige..
// Ernst
Helt rätt, inge Alclad här inte. Jag använde mig av Mr Metal Color - chrome Silver nr 211, som sedan putsades upp.
Har dock slut av denna fräsiga färg och jag kommer inte ihåg vart jag köpt den:/ Någon som vet vart man får tag på denna?
Gärna inom sverige..
// Ernst
ernie87
Läcker Wildcat! Snyggt bygge Ernst!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» F4F-3 Wildcat (Trumpeter 1/32)
» Trumpeter 1:32 Grumman F4F-3 "Wildcat" (Early)
» Nytt pris! Trumpeter 1:32 Grumman F4F-3 "Wildcat" (Early) 300:-, samt Hasegawa 1:48 P-400/P-39D Airacobra w/Pinup Girl 200:-
» Wildcat FM-2 Academy 1/72
» Shootingstar å Wildcat
» Trumpeter 1:32 Grumman F4F-3 "Wildcat" (Early)
» Nytt pris! Trumpeter 1:32 Grumman F4F-3 "Wildcat" (Early) 300:-, samt Hasegawa 1:48 P-400/P-39D Airacobra w/Pinup Girl 200:-
» Wildcat FM-2 Academy 1/72
» Shootingstar å Wildcat
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet