Härligt att följa era byggen
+2
Caverö
johan r
6 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Härligt att följa era byggen
Hallå gubbs.
Skriver en gemensam post eftersom jag inte hinner lägga inlägg överallt.
Härligt att se alla era byggen och kul att läsa och lära om era olika problem och hur ni löser dessa. Fantastiskt fint resultat som ni uppnår
Själv håller jag på att flytta till nytt hobbyrum på nytt postnummer (447 96 blir 441 43) så jag kommer bara sporadiskt att hinna kika in på forumet under de närmaste veckorna.
Keep it up
//Johan
Skriver en gemensam post eftersom jag inte hinner lägga inlägg överallt.
Härligt att se alla era byggen och kul att läsa och lära om era olika problem och hur ni löser dessa. Fantastiskt fint resultat som ni uppnår
Själv håller jag på att flytta till nytt hobbyrum på nytt postnummer (447 96 blir 441 43) så jag kommer bara sporadiskt att hinna kika in på forumet under de närmaste veckorna.
Keep it up
//Johan
johan r
Sv: Härligt att följa era byggen
Lycka till med flytten, Johan.
Hoppas inga modellgrejer försvinner bara, som det gjort för mig
Hoppas inga modellgrejer försvinner bara, som det gjort för mig
Linus
Johan, lycka till med flytten, som sagt! Visa gärna upp ditt nya hobbyrum!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Behöver du bärhjälp? ........ring inte mig
Lycka till med flytten
Lycka till med flytten
Janne.S- Moderator
Tack för alla glada tillrop
@janne. Tänkte använda dig som barnvakt åt mina fyra vilddjur under flytten Du kan behöva härdas.
Foto på hobbyrum kommer - och kanske även på något projekt som går över från vilande till pågående.
// Johan
@janne. Tänkte använda dig som barnvakt åt mina fyra vilddjur under flytten Du kan behöva härdas.
Foto på hobbyrum kommer - och kanske även på något projekt som går över från vilande till pågående.
// Johan
johan r
Johan R skrev:Tack för alla glada tillrop
// Johan
Happ...blir det mardrömmar i natt då ........kanske ska investera i ett par rullar gaffatejp....
Janne.S- Moderator
@ Janne: Är det mina vilande projekt som eventuellt går över i aktiv status som ger dig mardrömmar
// Johan
// Johan
johan r
Ne.....fyra vilddjur....
Att du kanske möjligen måhända eventuellt kommer att börja bygga mer är väl bara bra
Att du kanske möjligen måhända eventuellt kommer att börja bygga mer är väl bara bra
Janne.S- Moderator
Så? Man är i flyttagen? Det ser ut som Alingsås blir ny adress. Hmmm, går åt mycket silkespapper för att packa ned alla modeller!
merlin1953packard
Liknande ämnen
» Italeri JAS 39 Gripen 1/72
» Vilket härligt forum :)
» Byggen 2016
» An adventure into modeling Hades – building Modelcrafts Sea Vixen
» 2021 Byggen
» Vilket härligt forum :)
» Byggen 2016
» An adventure into modeling Hades – building Modelcrafts Sea Vixen
» 2021 Byggen
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt