Bishop Warrior
+5
cas
Matt_Public
Janne.S
Mal
SkelettetS
9 posters
Sida 2 av 3
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Bishop Warrior
DAMMA AV! De är lika färska idag som för 25-30 år sedan. Senaste alstret dök ju upp i maj, kanonbra! Mitt absoluta favoritband förutom Beatles.Matt_Public skrev:Fasen för er, nu blev jag tvungen att damma av Skinny Puppy.cas skrev:Och där valde du vad jag skall lyssna på för musik resten av dan...
Gubb-EBM FTW!
MiniStuff- Vicesheriff
tack vänner
håller helt med om skinny, alltid lika aktuellt och även mitt favoritband. och om inte skinny så är ju ohgr förbenat trevligt också!
håller helt med om skinny, alltid lika aktuellt och även mitt favoritband. och om inte skinny så är ju ohgr förbenat trevligt också!
SkelettetS
Återvända till, då. Ifall den formuleringen känns bättre.MiniStuff skrev:DAMMA AV! De är lika färska idag som för 25-30 år sedan.
Matt_Public- Master of DNF
......
Vet inte VAD jag skall skriva, orden känns så futtigt otillräckliga....
OTROLIGT snyggt målat, rent artisteri...
...och att sedan få en platt, hård två-tvådimensionell plastbit att se ut som ett mjukt böljande tyg i "äkta" 3-D, WOW!
Stefan
Vet inte VAD jag skall skriva, orden känns så futtigt otillräckliga....
OTROLIGT snyggt målat, rent artisteri...
...och att sedan få en platt, hård två-tvådimensionell plastbit att se ut som ett mjukt böljande tyg i "äkta" 3-D, WOW!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tjo
börjat lite lätt på figuren, fick tillsist kickat igång airbrushen, rätt kul men har mycket att lära. snabbade ju upp processen på det röda tyget med en vecka inte helt nöjd med det vita tyget dock, målade ett mönster först som sket sig, ska nog göra ett nytt försök. två veckor till euromilitaire dock, blir nog att satsa på c4 med denna modellen istället...
yeah, handen gick av. borde nog limma tillbaka den innan den försvinner för evigt...
börjat lite lätt på figuren, fick tillsist kickat igång airbrushen, rätt kul men har mycket att lära. snabbade ju upp processen på det röda tyget med en vecka inte helt nöjd med det vita tyget dock, målade ett mönster först som sket sig, ska nog göra ett nytt försök. två veckor till euromilitaire dock, blir nog att satsa på c4 med denna modellen istället...
yeah, handen gick av. borde nog limma tillbaka den innan den försvinner för evigt...
SkelettetS
Helfränt! Trist med handen, bara.
Skägg-Aaron kan knappt förstå att kära fröken Höger valde att svika honom vid ett så viktigt ögonblick. Skåda hans återhållna, bistra förvåning i andra bilden.
Skägg-Aaron kan knappt förstå att kära fröken Höger valde att svika honom vid ett så viktigt ögonblick. Skåda hans återhållna, bistra förvåning i andra bilden.
Ha!
Andra bilden visar helt klar en halvt nedfrusen T1000-biskop som inte kan förstå vart armen tog vägen!
Men snyggt blir det!
Andra bilden visar helt klar en halvt nedfrusen T1000-biskop som inte kan förstå vart armen tog vägen!
Men snyggt blir det!
cas- Vicesheriff
Högsta poäng och hatten av!cas skrev:Andra bilden visar helt klart en halvt nedfrusen T1000-biskop [...]
hah! najs
målat lite! allt ser ju lite skojigare ut när själva huvudet är målat så att säga. fixade ett litet mönster till halsduken ellervaddetnuär också. inte tokmycket kvar men jag råkade glida in på lite andra figurer också höhö.. att ha flera projekt öppna samtidingt är för mig ingen höjdare menmen...
handen har förövrigt växt ut igen. lucky man!
målat lite! allt ser ju lite skojigare ut när själva huvudet är målat så att säga. fixade ett litet mönster till halsduken ellervaddetnuär också. inte tokmycket kvar men jag råkade glida in på lite andra figurer också höhö.. att ha flera projekt öppna samtidingt är för mig ingen höjdare menmen...
handen har förövrigt växt ut igen. lucky man!
SkelettetS
Ett högoktanigt kvalitetsmirakel.SkelettetS skrev:Handen har förövrigt växt ut igen. Lucky man!
Också: fasen så snyggt!
Äsch, jag som gillade tanken på en terminator-biskop...
Men snyggt som skam blir det!
Men snyggt som skam blir det!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
tack
terminator biskop hade ju varit fett men men, inte helt historiskt korrekt... eller?
terminator biskop hade ju varit fett men men, inte helt historiskt korrekt... eller?
SkelettetS
Kall, grym och inställd på förslava mänskligheten? Sounds about right...SkelettetS skrev:Terminator-biskop hade ju varit fett, men inte helt historiskt korrekt. Eller?
Var det inte Warhammer det gällde?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Svårt att se skillnad.cas skrev:Var det inte Warhammer det gällde?
okidoki strax färdig här, sista WIP'en. bara stången till banéret och lite småpill kvar.
nog första och sista historiska känns det som, eftersom jag gillar att experimentera med färger, inget utrymme för det här... menmen
(och nej, det blir inga "force-blixtar" a la star wars från handen, även om det skulle vara jäkligt passande lol)
nog första och sista historiska känns det som, eftersom jag gillar att experimentera med färger, inget utrymme för det här... menmen
(och nej, det blir inga "force-blixtar" a la star wars från handen, även om det skulle vara jäkligt passande lol)
SkelettetS
"You lookin' at me?"
Sjukt stenhård prälle, det där. Och så välmålad sen.
Också: plinten passar prillig prelat perfekt.
Sjukt stenhård prälle, det där. Och så välmålad sen.
Också: plinten passar prillig prelat perfekt.
tack vänner.
blir mer stylish när maskeringstejpen tas bort från plinthen, borde fixat någonslags skylt också (vasaboden?) men är rädd för att jag inte hinner med det nu, borde fixat det för längesen. nåväl.
blir mer stylish när maskeringstejpen tas bort från plinthen, borde fixat någonslags skylt också (vasaboden?) men är rädd för att jag inte hinner med det nu, borde fixat det för längesen. nåväl.
SkelettetS
Då var euromilitaire avklarat, kom hem från uk vid midnatt igår/idag och är på jobbet nu. lär bli en hel del kaffe idag. hmm.
inget pris till biskopen tyvärr men jag fick sammanlagt ett brons ett silver och två "highly commended" i fantasyklassen i en minst sagt hård tävling så jag är nöjd ändå
fanns ju endel att titta på, kan man ju säga...
inget pris till biskopen tyvärr men jag fick sammanlagt ett brons ett silver och två "highly commended" i fantasyklassen i en minst sagt hård tävling så jag är nöjd ändå
fanns ju endel att titta på, kan man ju säga...
SkelettetS
Ja, nog måste det vara tuffa tag när inte ens Jesus kan vinna priser.SkelettetS skrev: [...] i en minst sagt hård tävling, så jag är nöjd ändå.
Nå, stort grattis till övriga framgångar i alla fall!
Två medaljer är ju inte illa det!
Jag är säker på att den här hade gått längre som en T-1000 biskop
(fast den är suvverän som den är, tro inte annat!)
Jag är säker på att den här hade gått längre som en T-1000 biskop
(fast den är suvverän som den är, tro inte annat!)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» BRONCO - British 25pdr SP 'Bishop' 1:35
» Warrior - Revell 1/72
» Spartan Warrior 1/16 Mini Art
» BAE Warrior - Airfix 1/48 - Klar!
» Min julklapp från Stefan - BAE Warrior Airfix 1/48
» Warrior - Revell 1/72
» Spartan Warrior 1/16 Mini Art
» BAE Warrior - Airfix 1/48 - Klar!